بازدید سایت : ۳۵۴۱۵

◄ جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی یک میلیون و 396 هزار و 557 نفر مسافر در بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک طی چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان
تین نیوز

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی یک میلیون و 396 هزار و 557 نفر مسافر در بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک طی چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به عملکرد چهارماهه جابجایی مسافر از طریق بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک(هرمز) اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 396 هزار و 557 نفر مسافر از طریق بنادر مسافری زیرمجموعه این مدیریت جابجا شده است.

وی با اشاره به جزئیات عملکرد مسافری بندر شهید باهنر، به عنوان بزرگترین بندر مسافری بین المللی کشور، افزود: مقصد شناورهای مسافری از این بندر، کشور امارات متحده عربی است که از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، 7029 نفر از طریق این بندر به کشور وارد و خارج شده اند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه از این تعداد 4462 نفر مسافر ورودی و 2567 نفر نیز مسافر خروجی بوده است، خاطرنشان کرد: کار جابجایی این تعداد مسافر به وسیله 64 فروند شناور انجام شده که از نظر تردد شناور، از رشد 19 درصدی برخوردار بوده است.

محمدحسینی تختی ادامه داد: بندر شهید حقانی نیز به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور، از عملکرد قابل توجهی طی مدت یاد شده برخوردار بوده و بر اساس آمارهای موجود، ورود و خروج 983 هزار و 245 نفر مسافر از این بندر صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به انجام تردد مسافری از بندر شهید حقانی به بنادر شهیده فاطمه نیک(جزیره هرمز) و بندر شهید ذاکری(جزیره قشم) و بلعکس، اضافه کرد: از مجموع آمار یاد شده، تعداد 495 هزار و 998 نفر مسافر ورودی و 487 هزار و 247 نفر مسافر نیز خروجی به مقصد بنادر جزایر قشم و هرمز بوده است.

وی تصریح کرد: کار جابجایی این مسافرها با انجام تردد 12 هزار و 536 فروند شناور انجام شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در ادامه نیز عنوان کرد: بندر شهیده فاطمه نیک جزیره هرمز نیز از ابتدای سال جاری تاکنون با رونق بیش از پیش گردشگری در این جزیره، روزهای شلوغ تری به نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است، به نحوی که طی این مدت، 211 هزار و 325 نفر از این بندر به مقصد جزیره قشم و بندرعباس عازم شده و 194 هزار و 958 نفر نیز از همین بنادر، وارد هرمز شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.