بازدید سایت : ۲۹۴۷۷
معاون فنی و نگهداری بنادر هرمزگان اعلام کرد؛

◄ اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیاردی برای ساخت اسکله‌ های گردشگری هرمزگان

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آخرین وضعیت عملیات اجرایی اسکله های گردشگری این استان با رویکرد توسعه طرح های بومی مردم محور و توجه به رونق اشتغال ساحل نشینان را تشریح کرد.

اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیاردی برای ساخت اسکله‌ های گردشگری هرمزگان
تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آخرین وضعیت عملیات اجرایی اسکله های گردشگری این استان با رویکرد توسعه طرح های بومی مردم محور و توجه به رونق اشتغال ساحل نشینان را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مهدی بروغنی" روز شنبه 27 مردادماه جاری در تشریح آخرین وضعیت پنج اسکله گردشگری درحال ساخت و نصب در این استان اظهار کرد: این پنج اسکله به شکل کاملا بومی ساخته شده که برای اجرا و نصب هر پنج فروند بالغ بر 500 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان بنادر تامین شده است .

وی ایجاد اشتغال پایدار ساحل نشینان، رونق گردشگری دریایی، ارتقا تردد گردشگری و همچنین رونق اقتصادی و محرومیت زدایی را از مهم ترین اهداف اجرای پنج طرح اسکله گردشگری در استان اعلام کرد.

معاون فنی و نگهداری بنادر هرمزگان گفت: عملیات شمع کوبی اسکله گردشگری طبل جزیره قشم به عنوان یکی از طرح های مردم محور سازمان بنادر و دریانوردی چهارمین اسکله ای است که عملیات شمع کوبی آن ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بروغنی افزود: علاوه بر اسکله های گردشگری دوربنی و دهخدا که سال گذشته مورد بهره داری قرار گرفته عملیات شمع کوبی اسکله شیب دراز نیز اتمام یافته و به زودی اسکله آن به محل منتقل و نصب می شود.

وی ادامه داد: اسکله روستای ملکی نیز از دیگر طرح های مردم محوری است که با سرعت درحال انجام است.

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص مشخصات فنی اسکله های یاد شده نیز گفت: اسکله های آلومینیوم شناور با ابعاد ۲۰ متر طول، چهار متر عرض و هشت متر ارتفاع به وسیله ۶ شاخه شمع در بستر دریا مهار می شود که قابلیت پهلوگیری همزمان هفت فروند شناور گردشگری را دارا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.