بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

◄ ثبت رکورد تعداد عملیات راهنمایی کِشتی ها در بندرشهید رجایی؛ ۴۷ عملیات در یک شبانه روز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تیم عملیاتی بندر شهید رجایی با ثبت تعداد ۴۷ عملیات در یک شبانه روز در سال جاری به رکورد جدیدی در تعداد عملیات پهلودهی و جداسازی کِشتی ها دست یافته است.

ثبت رکورد تعداد عملیات راهنمایی کِشتی ها در بندرشهید رجایی؛ ۴۷ عملیات در یک شبانه روز
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تیم عملیاتی بندر شهید رجایی با ثبت تعداد ۴۷ عملیات در یک شبانه روز در سال جاری به رکورد جدیدی در تعداد عملیات پهلودهی و جداسازی کِشتی ها دست یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "حسین عباس نژاد" روز سه شنبه ۳۰ مردادماه جاری اظهارکرد: در سال جاری تیم عملیاتی بندر شهید رجایی با ثبت تعداد ۴۷ عملیات در یک شبانه روز و یکهزارو ۱۰۰ عملیات در ماه به رکورد جدیدی در تعداد عملیات پهلودهی و جداسازی کِشتی ها دست یافته است.

وی ادامه داد: بندر شهید رجایی به عنوان پرترددترین بندر تجاری کشور همواره شاهد بالاترین میزان تردد و خدمات راهنمایی و یدک کشی به کشتی ها بوده این در حالی است که همجواری این بندر با بنادری مانند بندر شهید باهنر،صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس(اسکله فولاد) مجتمع کشتی سازی، بنادر قشم(حرا،کاوه و سلخ) و بندر خمیر باعث شده تیم عملیاتی علاوه بر بندر شهید رجایی به این بنادر نیز خدمات ورود و خروج شناورها را ارایه کرده که این محدوده شامل نوار ساحلی به طول ۴۰ مایل است.

مدیرکل بنادر هرمزگان بیان کرد: علاوه بر بنادر همجوار خدمات رسانی لازم در زمینه راهنمایی و یدک کشی به سایر بنادر استان شامل بندرلنگه، کیش، پارسیان و کوه مبارک نیز در نواری به طول ۲۹۰ مایل ارایه می شود.

عباس نژاد با اشاره به دستیابی تیم عملیاتی بندر شهید رجایی به تعداد ۴۷ عملیات پهلودهی و جاسازی کشتی ها در یک شبانه روز افزود: با توجه به روند رو به افرایش و اضافه شدن تجهیزات و نیروی انسانی جدید به سیستم یادشده شاهد افزایش این میزان و ثبت رکوردهای جدید در آینده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.