بازدید سایت : ۲۲۵۶۷
در راستای افزایش ایمنی و توان عملیاتی؛

◄ یک دستگاه جرثقیل 120 تنی به ظرفیت تجهیزاتی بنادر غرب هرمزگان افزوده شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان از انتقال موفقیت آمیز یک دستگاه جرثقیل راهبردی 120 تنی از بندر نوشهر و الحاق آن به ظرفیت تجهیزاتی بندر لنگه خبر داد.

یک دستگاه جرثقیل 120 تنی به ظرفیت تجهیزاتی بنادر غرب هرمزگان افزوده شد
تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان از انتقال موفقیت آمیز یک دستگاه جرثقیل راهبردی 120 تنی از بندر نوشهر و الحاق آن به ظرفیت تجهیزاتی بندر لنگه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مرتضی سالاری" روز سه شنبه 30 مردادماه اعلام کرد: در راستای افزایش توان عملیاتی، ایمنی و تخلیه و بارگیری کالا و ارتقای سطح خدمات بندری به صاحبان کالا و مالکان شناورها یک دستگاه جرثقیل راهبردی 120 تنی از بندر نوشهر انتقال و به ظرفیت تجهیزاتی بندر لنگه افزوده شد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های کلان دولت مبنی بر توسعه دریامحور، ظرفیت سازی و ایجاد زیرساخت ها در بنادر  کشور، سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت های جدید شغلی و افزایش ظرفیت های عملیاتی این جرثقیل به ظرفیت بندر لنگه اضافه شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به اینکه بنادر غرب استان طلایه دار تخلیه و بارگیری و صادرات کالاهای یخچالی در بین بنادر ایران، سکاندار ترانزیت خودروی ایران و پرترددترین بندر کشور است، افزود: با الحاق این جرثقیل 120 تنی به تجهیزات عملیاتی این بندر، توان عملیاتی بندر ارتقا یافته که علاوه بر تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالاها، رضایت صاحبان کالا و شرکت های کشتیرانی را در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش محوری این منطقه در اقتصاد کشور و اینکه اقتصاد کشور به نوعی به تجارتی که در منطقه غرب استان هرمزگان صورت می گیرد، گره خورده و تمام تلاش خود را برای توسعه، بهسازی و پیشرفت منطقه غرب استان هرمزگان انجام خواهیم داد تا زمینه پذیری مدیریت بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب استان هرمزگان افزایش پیدا کرده و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.