بازدید سایت : ۸۷۴۴۷
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

◄ تردد بیش از یک میلیون و 543 هزار نفر از بنادر باهنر، حقانی و هرمز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 543 هزار نفر از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک جزیره هرمز تردد داشته اند.

تردد بیش از یک میلیون و 543 هزار نفر از بنادر باهنر، حقانی و هرمز
تین نیوز |

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 543 هزار نفر از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک جزیره هرمز تردد داشته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به آمار ترددهای مسافری از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، اظهار کرد: طی این مدت یک میلیون و 543 هزار و 227 نفر از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک(هرمز) تردد داشته اند.

وی با اشاره به اینکه آمارها با توجه به فصل گرما و تابستان از کاهش نسبی تردد مسافری حکایت دارد که امری طبیعی است، افزود: در مدت زمان یاد شده، 768 هزار و 70 نفر مسافر ورودی و 775 هزار و 157 نفر نیز از بنادر فوق خارج شده اند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 80 فروند شناور در بخش مسافری بندر شهید باهنر به مقصد کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس تردد داشته که رشد 18 درصدی را به نسبت مدت مشابه سال قبل نشان می دهد، خاطرنشان کرد: 8464 نفر مسافر از بندر شهید باهنر تردد داشته ‎اند که از این تعداد 5220 نفر مسافر ورودی و 3244 نفر مسافر خروجی بوده است.

محمدحسینی تختی همچنین با اظهار اینکه بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور نقش پررنگی در ارایه خدمات مسافری سازمان بنادر و دریانوردی دارد، ادامه داد: در مدت زمان فوق، یک میلیون و 106 هزار و 893 نفر از بندر شهید حقانی تردد داشته اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از تعداد ترددهای مسافری بندر شهید حقانی، 556 هزار و 912 نفر مسافر ورودی از جزایر قشم و هرمز بوده و 549 هزار و 981 نفر نیز مسافر خروجی به مقصد این جزایر ثبت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بندر شهیده فاطمه نیک جزیره هرمز هم راستا با توسعه گردشگری این جزیره رنگین کمانی، اصلی ترین نقش خدماتی و زیرساختی را ارایه می کند، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، 427 هزار و 870 نفر از بندر هرمز تردد داشته اند که از این تعداد، 205 هزار و 938 نفر مسافر ورودی و 221 هزار و 932 نفر نیز مسافر خروجی به مقصد بندرعباس و جزیره قشم بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.