بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

تقویت زیرساخت های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندر خمیر باید با جدیت دنبال شود

تقویت زیرساخت های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در این شهر تالابی ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.

تقویت زیرساخت های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندر خمیر باید با جدیت دنبال شود
تین نیوز |

نماینده مردم بندرعباس، بندر خمیر، قشم، ابوموسی و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت ها و ظرفیت های بی نظیر این شهرستان گفت: تقویت زیرساخت های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در این شهر تالابی ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، فاطمه جراره در سفر به بندر خمیر و در نشست ها و بازدیدهای میدانی از بخش های مختلف بندر خمیر، اظهار کرد: دریا و ظرفیت های گردشگری مهم ترین ظرفیت های این شهرستان است.

جراره افزود: باید مسائلی همچون ته لنجی، بازارچه های ساحلی و ایجاد زیرساخت های گردشگری در این شهرستان با جدیت دنبال شود تا شاهد توسعه همه جانبه این منطقه باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، قشم، ابوموسی و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت های درمانی را از دیگر چالش های شهرستان بندرخمیر عنوان کرد و گفت: زیرساخت ها و امکانات درمانی این بندر نیازمند بهبود جدی است که تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده این مردم، این حوزه نیز مورد توجه ویژه مسئولان مرتبط قرار گیرد و شاخص های درمانی شهرستان ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندر خمیر، حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندر خمیر ضروری است، تصریح کرد: دیگر مسئله ای که در این نشست مطرح شد و باید به آن توجه شود مبحث پرداخت مسئولیت های اجتماعی صنایع جوار شهر بندرخمیر است؛ معتقد هستیم در این خصوص باید مسئولیت های اجتماعی هدفمند شود و ضمن جلوگیری از انجام کارهای پراکنده و سطحی، مسائل عمده شهرستان از این محل رفع شود.

آینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با دو خانواده شهید در این سفر و حضور در جمع مردم روستای«پل گل کن» و دیدار با بانوان، دهیار و شوراهای روستای این منطقه، تصریح کرد: در این سفر همچنین با حضور در شهر بندرپل نشستی با مردم، شوراها و شهردار داشتیم که مسائل این شهر از جمله در حوزه آسفالت، امکانات ورزشی، زیرساخت های آموزشی و راه دسترسی «پل انگور» احصا شد و حل مشکلات را از مسوولان استانی پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است، بندر خمیر در کنار یکی از مهم ترین تالاب های کشور به نام تالاب خورِخوران با وسعتی حدود ۱۰۰ هزار هکتار قراردارد و طبق اعلام اداره کل محیط زیست هرمزگان؛ این تالاب بزرگ ترین تالاب استان هرمزگان شناخته شده که با حفظ آن از سوی اهالی این منطقه و وجود هم مرزی شهری با ۳۵ کیلومتر نوار ساحلی تالابی، تاکنون کوچک ترین تعرضی به این پهنه زیست محیطی گزارش نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.