بازدید سایت : ۳۳۴۶۵

تسریع عملیات اجرایی رفع نقاط پرحادثه محور پر تردد بستک_بندرلنگه با مشارکت خیرین

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: رفع نقاط حادثه خیز محور بستک_بندرلنگه با مشارکت خیرین در بهسازی و عملیات ساخت باند دوم محور حدفاصل بستک تا هرنگ به طول ۲۰ کیلومتر سرعت می گیرد.

تین نیوز |
 

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: رفع نقاط حادثه خیز محور بستک_بندرلنگه با مشارکت خیرین در بهسازی و عملیات ساخت باند دوم محور حدفاصل بستک تا هرنگ به طول ۲۰ کیلومتر سرعت می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علیرضا راستیار افزود: محور بستک-بندرلنگه یکی از راه های ارتباطی پر تردد بوده که ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز آن با بهسازی و احداث باند دوم محور حدفاصل بستک تا هرنگ موسوم به راه کتل به طول ۲۰ کیلومتر با مشارکت خیرین و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی در بازدید از راه ارتباطی جناح-مراغ-چارک با تاکید بر اهمیت تکمیل این پروژه اظهار داشت: راه جناح – مراغ-چارک موسوم به راه خور ۲۸ کیلومتر طول دارد و بهره برداری از آن، امکان دسترسی استان های مرکزی کشور به ویژه استان فارس را به سواحل خلیج فارس و جزیره کیش را حدود ۴۰ کیلومتر کاهش می دهد که تاکنون ۱۷.۵ کیلومتر از آن تکمیل شده و عملیات اجرایی قرارداد جاری پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر دارای پیشرفت مناسبی است.

وی در بازدید از راه های ارتباطی فرامرزان شمالی و جنوبی بیان داشت: قطعات دوم راه جناح-پای تاوه-کمشک موسوم به فرامرزان شمالی به طول ۸ کیلومتر در حال بهسازی و آسفالت با مشخصات راه اصلی و راه جناح-کهتوییه-کمشک موسوم به فرامرزان جنوبی به طول هفت کیلومتر در مرحله بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز می باشد.

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان ضمن بازدید از پروژه تعریض و بهسازی بستک-کوهیج از رفع نقاط حادثه خیز این محور خبر داد و گفت: محور بستک-کوهیج به طول ۱۷ کیلومتر بوده که عملیات تعریض و بهسازی قطعه اول آن به طول ۵ کیلومتر در حال انجام می باشد.

راستیار در ادامه بازدید از راه های مواصلاتی شهرستان بستک افزود: قطعه اول محور چاه بنارد-دهتل به طول هشت کیلومتر در حال بهسازی است و با تکمیل این محور روستاهای منطقه گوده از راه مواصلاتی مناسب برخوردار خواهند شد، همچنین با اجرای ۶۰۰ متر باقیمانده از راه روستایی چاه قیل که از مطالبات اهالی منطقه در این سفر بوده موافقت و دستورات لازم جهت پیگیری عملیات اجرایی آن صادر شد.

راستیار از راه های مواصلاتی شهرستان بندرلنگه بازدید و در خصوص عملیات اجرایی احداث واریانت دژگان به پدل افزود: این پروژه به طول ۲۷ کیلومتر و به عنوان بخشی از راه ارتباطی دژگان-پدل-لمزان است که در بخش مهران این شهرستان در حال احداث بوده و تکمیل آن علاوه بر افزایش ایمنی و اصلاح نقاط حادثه خیز موجب کاهش طول مسیر به میزان ۸ کیلومتر خواهد شد.

وی گفت: راه روستایی انجیردان به طول ۳۰ کیلومتر بوده که ۲۲ کیلومتر از آن آسفالت و ۸ کیلومتر باقیمانده در حال اجرای ابنیه فنی برای تکمیل پروژه می باشد که با بهره برداری از آن بیش از ۲۷۰ خانوار از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.