بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

تأمین دستگاه الکترونیکی پرداخت خُرد از ضروریات حوزه تاکسیرانی

یکی از مشکلات مردم و تاکسی داران پرداخت نقدی کرایه هاست که با تهیه دستگاه پرداخت خرد و کارت شهروندی این مشکل رفع خواهد شد.

تأمین دستگاه الکترونیکی پرداخت خُرد از ضروریات حوزه تاکسیرانی
تین نیوز |

رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورای شهر همدان تأمین دستگاه الکترونیکی پرداخت خرد را از ضروریات حوزه تاکسیرانی برشمرد و افزود: یکی از مشکلات مردم و تاکسی داران پرداخت نقدی کرایه هاست که با تهیه دستگاه پرداخت خرد و کارت شهروندی این مشکل رفع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورا و با حضور مسئولان سازمان تاکسیرانی و حمل بار و مسافر و مدیران مربوطه در شهرداری با اشاره به مشکلات تاکسی داران، اظهار کرد: حوزه تاکسی، بار و مسافر نیاز به توجه از سوی شهرداری و مدیریت شهری و فعالیت هایی به منظور حل مشکلات موجود دارد.

صفری افلاکی با تأکید بر اینکه در صورت تحقق تأمین دستگاه پرداخت خرد، اتفاقات خوبی رقم می خورد، تصریح کرد: این موضوع تحول اقتصادی بزرگی برای رانندگان تاکسی و سازمان تاکسیرانی و تحول اجتماعی عظیمی برای مردم است.

وی ادامه داد: از گردش مالی در این بخش می توان علاوه بر اقدامات موثر دیگر، پروژه های مهم فرهنگی را نیز برای رانندگان تاکسی اجرایی کنیم.

صفری افلاکی خواستار پیگیری و تأمین هرچه سریع تر دستگاه های پرداخت خرد برای تاکسی ها شد و خاطرنشان کرد: به این منظور باید با تمام توان و رایزنی برای همکاری بانک ها اقدام شود.

صفری افلاکی گفت: حوزه نظارت بر تاکسیرانی و ساماندهی این بخش به شهرداری مربوط می شود و توجه به این قشر و مشکلات آنها از سوی شهرداری ضروری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از کارگزاران ذیل شهرداری محسوب می شوند، گفت: با توجه به این مهم توجه به این قشر و مشکلات آنها از سوی شهرداری ضروری است.

رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: حوزه نظارت بر تاکسیرانی و ساماندهی این بخش به شهرداری مربوط می شود و در نظر داریم با اقدامات موثر این خانواده بزرگ سه هزار و ۵۰۰ نفره را از مزیت ها و رفاهیات بهره مند کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.