بازدید سایت : ۳۶۲۴۷

کنترل بهینه بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی و سوانح در «مرکز پایش»

کنترل بهینه بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی و سوانح در «مرکز پایش»
تین‌نیوز| «مرکز پایش و مدیریت بحران» در راستای تکالیف قانونی و اجرایی کردن مصوبات کارگروه تخصصی – فرعی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ایجاد می‌شود تا ضمن مدیریت بهینه بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی، سوانح و حوادث ناشي از قصور انساني در فرودگاه‌های کشور، به عنوان محل ارتباط با سایر مراکز EOC مورد استفاده قرار گیرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز(۹ بهمن‌ماه۹۵) جلسه هماهنگی تجهیز «مرکز پایش و مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران» با حضور سعید اکبری؛ معاون عملیات هوانوردی، فرشید گلیج؛ مديركل دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهي، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مدیران کل و نمایندگان ادارات کل ستادی و همچنین ارگان‌های ذی‌ربط برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، مقامات امنیتی، نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

حاضران در این نشست پس از بحث و تبادل نظر، در خصوص نیازها و الزمات دستگاه‌های اجرایی برای تجهیز و تکمیل «مرکز پایش و مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران» نظرات خود را ارایه کردند.

این مرکز با هدف مدیریت و کنترل بهینه بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی، سوانح و حوادث ناشی از قصور انسانی در فرودگاه‌های کشور و به عنوان محل ارتباط با سایر مراکز EOC ایجاد می‌شود.

در پایان این نشست مهمانان از محل در حال تکمیل «مرکز پایش و مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران» بازدید کردند. بر اساس برنامه‌های تدوین شده این مرکز در اسفندماه امسال افتتاح شده و رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.