بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات، میزبان مه‎آبادی شد

اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات، میزبان مه‎آبادی شد
تین نیوز

رحمت‎الله مه‎آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از بخش‌های مختلف اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی بازدید کرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این بازدید امروز دوشنبه 25 اردیبهشت از دفتر مدیرکل آغاز و تا اداره تسهیلات فرودگاهی، دفتر مرکزی اداره تاسیسات و امور زیربنایی، واحد آمار و انرژی، آموزش و امور استان‎ها، تاسیسات ساختمان مرکزی، اداره مهندسی برق و روشنایی باند، دفتر آموزش، اداره مهندسی ماشین آلات و انبار و نمازخانه و دیگر بخش‎ها ادامه یافت.

 

مه‎آبادی در این بازدید فعالیت هریک از واحدها ار ازنزدیک دید و ضمن قدردانی از زحمات کشیده شده، به گفتگویی صمیمی با کارکنان پرداخت و جویای مسائل و ایده‎های کاری‎شان شد.

 

اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی به عنوان بزرگترین و با سابقه‎ترین اداره‌کل شرکت شامل دو معاونت تسهیلات و معاونت تجهیزات و پنج اداره است که نیروی انسانی آن شامل ۱۰۲ کارمند ستادی و ۳۵ درصد از کارکنان شرکت در سطح فرودگاه‎های کشور است.

 

عمده فعالیت‎های آن در چهار بخش تسهیلات فرودگاهی، شامل مدیران ترمینال، اطلاعات پرواز و تجهیزات ترمینالی، بخش اداره مهندسی برق و روشنایی باند شامل تجهیزات روشنایی باند، برق فرودگاهی و اضطراری، بخش اداره مهندسی تاسیسات و امور زیربنایی شامل تاسیسات حرارتی و برودتی ترمینال‎ها و ساختمان‎ها و ابنیه اداری و بخش ماشین آلات فرودگاهی است.

 

این اداره‌کل که تحت معاونت عملیات فرودگاهی قرار دارد، علاوه بر گستردگی تجهیزات تحت الاختیار، بالغ بر 70 درصد دارایی‎های شرکت فرودگاه‎های کشور را شامل می‎شود که هم ارائه‎دهنده خدمات به مسافران و هم پاسخگوی صنعت هوانوردی ایران است و از این لحاظ جایگاه مهمی در میان سایر حوزه‎های عملیاتی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.