بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ فرودگاه اهواز در مسیر درآمدزدایی

مدیر فرودگاه اهواز از حرکت این فرودگاه به سمت سوددهی خبر داد و گفت: افزایش پروازها؛ ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله کارهایی است که می‌تواند در این فرودگاه به درآمدزایی کمک شایانی کند.

فرودگاه اهواز در مسیر درآمدزدایی
تین نیوز

مدیر فرودگاه اهواز از حرکت این فرودگاه به سمت سوددهی خبر داد و گفت: افزایش پروازها؛ ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله اقداماتی است که می‌تواند در این فرودگاه به درآمدزایی کمک شایانی کند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز به افزایش پروازهای مشهد و تهران در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین 6 پرواز به نجف از فرودگاه اهواز صورت گرفت.

او در ادامه افزود: با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته قرار است شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و زاگرس از فرودگاه اهواز بیس پروازی داشته باشند.

مدیر فرودگاه اهواز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فرودگاه اهواز همچنان جزو فرودگاه‌های زیان‌ده کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بایستی بگویم این فرودگاه به سمت سوددهی در حال حرکت است.

رضایی در باره توسعه اقتصادی و درآمدی فرودگاه اهواز توضیح داد: ما در فرودگاه اهواز برای افزایش درآمد به دنبال کارهای اقتصادی در مارکتینگ هستیم. افزایش پرواز،  ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله کارهایی است که می‌تواند در این فرودگاه به درآمدزایی کمک کند.

مدیر فرودگاه اهواز در توضیح این‌که آیا فرودگاه اهواز ظرفیت افزایش پروازها را دارد، خاطرنشان کرد: این فرودگاه با توجه به این‌که دارای دستگاه‌های کمک ناوبری کامل است توان افزایش ظرفیت پروازها را دارد و با تأکید بر اینکه خوزستان یک استان صنعتی است ضرورت افزایش پروازها کاملاً حس می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.