◄ برخورد با گرانفروشی در واحدهای خدماتی فرودگاه امام
مدیرکل دفتر کسبوکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر ازجلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی خبر داد و گفت:در جلسه مقرر شد کلیه واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستورانها، فروشگاههای ترمینال ،بیمهها، هتلها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا 15 اسفندماه راهاندازی خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی بهشدت برخورد میشود.
مدیرکل دفتر کسبوکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ازجلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی خبر داد و گفت:در این جلسه مقرر شد کلیه واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستورانها، فروشگاههای ترمینال ،بیمهها، هتلها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا 15 اسفندماه راهاندازی خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی بهشدت برخورد میشود.
به گزارش تیننیوز به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بینالملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ناصر آقایی اظهار کرد:کارکنان رستورانها و فروشگاههای مواد غذایی باید علاوه بر رعایت کامل اصول بهداشتی دارای کارت بهداشت باشند و نظافت محیط فروشگاهها نیز باید در دستور کار مسئولان غرفهها قرار گیرد.
آقایی افزود : همچنین در این جلسه بانکها و صرافیها موظف شدند تا به مقدار کافی وجه نقد و ارز ذخیره کنند تا در هنگام افزایش تعداد پروازها، مسافران در خصوص تهیه پول نقد و ارز دچار مشکل نشوند.
این مقام مسئول در خصوص وضعیت تاکسیهای فرودگاه بیان داشت : شرکتهای تاکسیرانی باید در ایام نوروز با حداکثر ناوگان خود فعالیت کنند و رانندگان باید بهترین برخورد را با مسافر داشته باشند.
مدیرکل دفتر کسبوکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : تمامی واحدهای فعال در فرودگاه باید تکریم مسافر را در اولویت اول کاری خود قرار دهند و تمدید قرارداد واحدهای فروشگاهی و خدماتی درگرو رضایت مسافر و ارائه خدمات باکیفیت خواهد بود.