◄ مشکلات فرودگاهها را به این سامانه پیامک کنید
مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی، سامانه پیامکی 10007069 را راهی مطمئن و مؤثر برای بیان مشکلات فرودگاهها توسط مسافران عنوان کرد.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی گفت: سامانه پیامکی 10007069 یک سامانه نظرسنجی و بیان مشکلات مسافران فرودگاهها است که روزانه توسط کارشناسان دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی پایش میشود.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری بابیان اینکه شکایتها بیشتر مربوط به سه بخش «خدمترسانی و پاسخگویی شرکتهای هواپیمایی»، «اماکن تجاری و غرفههای واگذارشده فرودگاهها» و «کیفیت خدمات فرودگاهها» هستند، گفت: شکایات بخش مربوط به فرودگاهها به مدیران فرودگاهها ارسال و پیگیری میشود و بخش دیگری هم که به شرکتهای هواپیمایی بازمیگردد، در قالب گزارش به سازمان هواپیمای کشوری ارسال میشود.
باقری درباره نحوه پیگیری شکایت مسافران گفت: ابتدا کارشناسان دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی با هر یک از مسافران تماس میگیرند و جزئیات موضوع را از وی جویا میشوند و سپس به فرودگاه مربوطه ارجاع میدهند تا برای رفع آن اقدام شود.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی درباره تأثیر برقراری ارتباط با مسافران گفت: وقتی با مسافران تماس میگیریم، خیلی برای آنها جالب است و احساس میکنند که گوش شنوایی هست که این مسائل را پیگیری کند. وقتی هم که شکایت را به مدیر فرودگاه مربوطه ارسال میکنیم، آنها تا حد ممکن آن را برطرف میکنند.
وی با اشاره به اینکه سالانه بهطور میانگین 25 پیامک در روزدریافت میشود، گفت: پیشبینی میکنیم که در نوروز به دلیل افزایش مسافران، تعداد پیامها نیز افزایش یابد. شیفت بندی همکارانمان به صورتی است که این پیامها را شبانهروزی بررسی و پیگیری کنند.
باقری درباره نحوه معرفی این سامانه ارتباطی به مسافران گفت: به همه فرودگاهها اعلام کردهایم که بنرهای بزرگ اطلاعرسانی این سامانه را در سالنهای عمومی و ترانزیت در چند نقطه در محل دید مسافران قرار دهند تا بتوانند دیدگاهها و شکایتهای خود را به ما منتقل کنند.
وی در پایان با اشاره به مستند کردن این پیامها گفت: در این رابطه گزارش ماهانه طبقهبندیشده پیامها را برای مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ارسال میکنیم تا موردبررسی قرار گیرند و در صورت نیاز اقدامات اساسیتر انجام شود.
مدیریت محترم فرودگاه امام خمینی تهران بنده موقع رفتن به فرودگاه از شرکت رویال یک دستگاه رافور گرفتم چون ۳ نفربودیم با۳ چمدان ویک کالسکه وراحت به فرودگاه رسیدیم ولی موقع برگشت رافور نبود ون نبود ومیگفتن بارشما زیاده باید دوتا تویوتا بگیرین ایا این درسته که من با۷۵ هزارتومان برم فرودگاه وبرگشتن با ۱۵۰ هزارتومان برگردم لطفا رسیدگی کنید .
سپاس