بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها در گفتگوی با تین نیوز:

◄ هواپیمای ایران ۱۴۰، صد در صد با مجوز، پرواز کرده است

◄ هواپیمای ایران ۱۴۰، صد در صد با مجوز، پرواز کرده است

تین نیوز | معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: به غیر از سازمان هواپیمایی کشوری، هیچ سازمان دیگری حق اظهارنظر درباره علت سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در تهران را ندارد.

ابراهیم شوشتری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه هیچ هواپیمایی بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشوری پرواز نمی کند، افزود: هواپیمای ایران 140، صد در صد با مجوز پرواز کرده است و اگر هم نقص فنی داشته قطعا نواقص برطرف و سپس اجازه پرواز صادر شده است.

وی درباره آماره کشته ها و مجروحان این حادثه گفت: 38 نفر در این سانحه کشته و 10 نفر مجروح شدند که وضعیت تعدادی از مجروحین وخیم اعلام شده و احتمال دارد تعداد کشته ها افزایش یابد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها افزود: در حال حاضر اطلاعات اولیه درباره چگونگی بروز این سانحه اعلام شده و اطلاعات دقیق و فنی پس از بررسی های کارشناسان و جمع آوری اطلاعات بیشتر از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، مسئول رسیدگی به این حادثه هستند، افزود: در این زمینه هیچ سازمان دیگری حق اظهار نظر ندارد.

گفتنی است یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان، به مقصد طبس، پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. در این سانحه، 24 نفر مرد، 10 نفر زن، 2 پسربچه، یک شیرخواره دختر و یک دختر سه ساله و یک دختر 17 ساله جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.