بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

حضور مقتدرانه سازمان هواپیمایی کشوری در صنعت هوانوردی

حضور مقتدرانه سازمان هواپیمایی کشوری در صنعت هوانوردی

تین نیوز |  وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به جایگاه مهم سازمان هواپیمایی كشوری خواستار حضور مقتدرانه این سازمان در صنعت هوانوردی كشور شد.
 به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، عباس آخوندی ، امروز 25 اسفند92 در نشستی صمیمی با مدیران سازمان هواپیمایی كشوری ضمن تسلیت مجدد ضایعه درگذشت خلبانان فالكن 20 این سازمان اظهارداشت: این افراد خدوم، وظیفه شناس و با ایمان كه به این آب و خاك تعلق داشتند، با تمام تلاش برای اعتلای صنعت هوانوردی ایران و سرپا نگه داشتن آن در شرایط بسیار دشوار همت گماردند.
وی با بیان اینكه در حال حاضر وظیفه داریم كه با اقتدار، صلابت، ایمان و حس وظیفه شناسی، تعهد خود را نسبت به مردم و شهدا ادا كنیم، گفت: باید توجه داشته باشیم كه در شرایط سخت كاری كه صنعت هوانوردی ایران در آن قرار دارد، سازمان هواپیمایی كشوری به عنوان وضع كننده مقررات در این حوزه و مسئول كنترل ایمنی، وظیفه بسیار خطیری برعهده دارد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینكه سازمان هواپیمایی كشوری پیشانی صنعت هوانوردی محسوب می شود، تصریح كرد: كوچكترین ضعف و بی توجهی در این سازمان جایگاه آن را در سطح جامعه تقلیل خواهد داد.
آخوندی با تاكید براینكه هرگز نباید در راه عمل به وظایف خود در صنعت هوانوردی سستی و تسامح به خود راه دهیم، افزود: باید با اقتدار و صلابت، صنعت هوانوردی كشورمان را پیش ببریم و حوادث تلخی نظیر آنچه كه رخ داده است، نباید باعث سستی ما شود.
وی در ادامه با بیان اینكه می دانم غم فقدان همكارانی كه سالها با آنها زندگی كرده اید بسیار سنگین است، گفت: با این وجود باید یادمان باشد كه ما مسئولیت بزرگتری بردوش داریم و چشم ملتی برای انجام مطلوب ماموریت محوله به ما دوخته شده است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وظیفه سنگین سازمان هواپیمایی كشوری در قانون برنامه پنجم توسعه، اظهارداشت: از آنجایی كه قرار است متنوع سازی و آزادسازی نرخ ها در صنعت حمل و نقل هوایی اجرایی شود و شاهد پررنگ‌تر شدن بخش خصوصی در این عرصه باشیم، نقش سازمان هواپیمایی كشوری به عنوان وضع كننده و كنترل كننده مقررات و ایمنی، بسیار با اهمیت تر می شود.
وی ضمن اعلام حمایت از سازمان هواپیمایی كشوری، افزود: از رئیس این سازمان خواسته‌ام تمام اقدامات لازم در راستای آموزش، ارتقا كیفیت مدیریت، بازرسی دقیق و كنترل ایمنی پروازها در راستای افزایش رفاه، آسایش و حقوق شهروندی مد نظر قرار دهد.
آخوندی با بیان اینكه صنعت هوانوردی صنعتی بسیار ظریف و پیچیده است، ادامه داد: ارتقاء استانداردها، فناوری، سیستم های یكپارچه IT ، ارتباطات و آموزش های مكرر برای باقی ماندن در سطح همتایان بین المللی بسیار مهم است.
وی ادامه داد: در صورت ضرورت باید فرایندهای اعمال قانون و كنترل های سازمان هواپیمایی كشوری با استفاده از كارشناسان بین المللی بازنگری شود.
وی با اشاره به اینكه سازمان هواپیمایی كشوری از سال 1328 دارای قانون بوده است، تصریح كرد: این موضوع حاكی از ریشه دار بودن این سازمان در صنعت هوانوردی كشور است.
آخوندی گفت: هنگام تنظیم بودجه سال 93 تنها سازمانی كه شخصاً مسائل مربوط به بودجه آن را پیگیری می كردم سازمان هواپیمایی كشوری بود و تلاش خواهم كرد موقعیت آن را از نظر كرامت حقوق و دستمزد در راستای اعتلای سازمانی قرار دهم.
وی با بیان اینكه در ایام نوروز شاهد افزایش تعداد پروازها خواهیم بود خواستار همكاری و حضور مقتدرانه كاركنان سازمان هواپیمایی كشوری برای داشتن نوروزی با سفرهای ایمن شد.
گفتنی است؛ وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از تمامی بخش های مختلف از جمله روند صدور گواهینامه ها، امتحانات و مركز پزشكی سازمان هواپیمایی كشوری بازدید كرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.