بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

رشد ۳۰ درصدی جابه‌جایی مسافر از فرودگاه ایلام

رشد ۳۰ درصدی جابه‌جایی مسافر از فرودگاه ایلام

تین نیوز | مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: در مرداد ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش میزان جابه‌جایی مسافر در فرودگاه شهدای ایلام 30 درصد رشد یافته است.
 
مجتبی بیاتی اظهار کرد: پیش از افزایش و توسعه پروازها، فرودگاه شهدای ایلام به لحاظ میزان جابه‌جایی مسافر در ردیف بیست و یکم کشور قرار داشت.
 
وی با بیان اینکه اما با افزایش پروازهای فرودگاه ایلام در روزهای گذشته این میزان تغییر کرد و ردیف هجدهمین فرودگاه کشور قرار گرفته‌ایم،افزود: در مرداد ماه امسال 182 پرواز در فرودگاه شهدای ایلام صورت پذیرفته است که نسبت به مردادماه سال گذشته 67 درصد رشد نشان می‌دهد.
 
فرودگاه شهدای ایلام بیان کرد: در مرداد ماه امسال 13 هزار و 592 مسافر در فرودگاه شهدای ایلام جابه‌جا شد که در مقایسه با مرداد ماه سال قبل 30 درصد رشد نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به اینکه طی این مدت نیز 80 هزار و 935 کیلوگرم بار در فرودگاه شهدای ایلام حمل شده است که نسبت به مرداد ماه سال پیش 32 درصد رشد داشته است،گفت: به این وسیله مدیریت این دستگاه اجرایی از تلاش محمد رضا مروارید استاندار ایلام برای پیگیری و تحقق افزایش پروازهای فرودگاه ایلام تقدیر می‌کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.