بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

بکارگیری هواپیمای جدید برای گشت‌های جاده‌ای نوروز

بکارگیری هواپیمای جدید برای گشت‌های جاده‌ای نوروز

تین نیوز | فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی، از مشارکت در طرح نورزوی 93 خبر داد و گفت: 21 استان توسط تیزپروازان ناجا تحت پوشش هوایی قرار می‌گیرند.
 
سردار خلبان «محمدولی بیرانوند» در خصوص مشارکت هواناجا در طرح نورزوی 93 گفت: طرح نورزوی 93 از 25 اسفند 92 آغاز و تا 20 فرودین 93 ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مبادی ورودی و خروجی پایتخت، بزرگراه ها و اتوبان ها تهران با بیش از ۵ فروند بالگرد کنترل می شوند افزود: نزدیک به 35 فروند بالگرد به طرح نوروزی امسال اختصاص داده شده که 21 استان را تحت پوشش قرار می دهند. به گفته این مقام انتظامی، در طرح نوروزی، چند بالگرد در اختیار راهور ناجا قرار می گیرد تا محورهای مواصلاتی تهران و خارج از تهران را کنترل کنند.
 
به کارگیری هواپیمای جدید برای گشت های جاده ای
وی با اشاره به اینکه، بازوی قدرتمند پلیس بخش هوائی است، خاطرنشان کرد: کشور ما مرزهای بسیار گسترده ای دارد و تهدیدات حول ما هر روز در حال افزایش است بنابراین ما نیازمند یک پلیس قدرتمند هستیم.
 
فرمانده هواپیمایی ناجا یادآور شد: امسال وسائل پرنده جدیدی را برای کنترل ترافیک اضافه کردیم به نام هواپیماهای سبک «سستا 206» که به دلیل مجهز بودن به سیستم فیلم برداری در گشت های جاده ای به خصوص جاده های کویری مورد استفاده قرار می گیرند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.