بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایرانشهر به پیمانکار واگذار می‌شود

تین نیوز | ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایرانشهر از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار خواهد شد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان؛ حسن اعرابی‌مقدم مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان از برگزاری مناقصه پروژه ساخت و تکمیل ترمینال جدید، احداث موتورخانه و محوطه‌سازی فرودگاه ایرانشهر طی روزهای آینده خبر داد و افزود: مراحل مناقصه این دو پروژه در حال انجام است به‌طوری‌که فراخوان آن از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار در روزهای 31 شهریور ماه و اول مهرماه سال جاری منتشر شده بود.

وی اظهار داشت: پس از واگذاری این پروژه به پیمانکار، ترمینال جدید به مساحت 2200 مترمربع در مدت 18 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
اعرابی‌مقدم گفت: پیش از این پروژه ساخت ترمینال فرودگاه ایرانشهر که به علت عدم توانایی پیمانکار متوقف شده بود از طریق مراجع قانونی از پیمانکار متخلف خلع و بار دیگر به مناقصه گذاشته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان همچنین از بهسازی فرودگاه ایرانشهر در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و400میلیون ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور، اجرا شده است.

وی تکمیل، بهسازی ترمینال، تکمیل بتن ریزی محوطه رادار و بهسازی ساختمان آن، ساخت اتاق تأسیسات، تعویض لوله کشی آب ورودی شهر ایرانشهر تا ساختمان ایمنی زمینی، اتصال انشعاب شهری به ساختمان رادار، تأمین آب و لوله کشی فضای سبز یگان پلیس و سپاه، ترمینال، منازل سازمانی، بهسازی ساختمان  CCR، ایجاد فضای ورزشی در محوطه منازل سازمانی و اجرای پل تاکسی وی را ازجمله اقدامات عمرانی در فرودگاه ایرانشهر طی شش ماهه نخست امسال عنوان کرد.

گفتنی است؛ فرودگاه ایرانشهر به‌دلیل قرار داشتن سیستم‌های کمک‌ناوبری مرکز کنترل فضای کشور از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است و در هفته 6 پرواز ورودی و خروجی در مسیر تهران- ایرانشهر- سیرجان در روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه توسط هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.