بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

برقراری پرواز شارجه روزنه امید برای رونق فرودگاه آبادان

تین نیوز | یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود نخستین پرواز خارجی از شارجه به آبادان روزنه امیدی برای رونق فرودگاه، منطقه و شهرهای آبادان و خرمشهر است.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه آبادان؛ محمدسعید انصاری در حاشیه ورود نخستین هواپیمای حامل مسافران شارجه به فرودگاه آبادان، برقراری پروازهای خارجی را بهترین شیوه برای نجات آبادان و منطقه آزاد اروند از وضعیت فعلی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پیش از جنگ تحمیلی پروازهای خارجی 9 استان کشور از طریق فرودگاه آبادان انجام می‌شد، اظهار امیدواری کرد؛ فرودگاه آبادان اکنون پس از گذشت سال‌ها از پایان4334قفب4قف.JPG جنگ تحمیلی رونق گذشته خود را به‌طور مجدد باز یابد.
انصاری اظهار داشت: فراوانی تردد مسافران از آبادان به شارجه به‌طور عام، کمبود پرواز‌ها در مسیر یاد شده و نیاز ارتباطی این فرودگاه به عنوان یکی از فرودگاه‌های قدیمی و بزرگ کشور، ضرورت راه‌اندازی این پرواز را دو چندان می‌کرد.

وی افزود: برقراری پرواز آبادان ـ شارجه و به عکس توفیقی است که می‌توان از آن به دروازه‌های دیگر کشورهای دنیا راه بیابیم.

به گفته وی پرواز بعدی در مسیر آبادان ـ کویت برقرار خواهد شد.
انصاری با اشاره به نزدیکی کشور عراق با فرودگاه آبادان اظهار کرد: اگر در زمان حاضر امکان پرواز از فرودگاه بصره به شارجه وجود ندارد، مسافران عراقی می‌توانند با سفر به آبادان از طریق فرودگاه آبادان به شارجه بروند.

 وی از برقراری پرواز آبادان ـ شارجه و به عکس به عنوان نقطه عطفی برای احیای مجدد فرودگاه آبادان نام برد و تصریح کرد: درآینده‌یی نه‌چندان دور شاهد انجام پروازهای اروپایی و دیگر پرواز‌ها از طریق فرودگاه آبادان باشیم.

این نماینده با اشاره به وجود توانمندی و ظرفیت انجام پروازهای خارجی بیشتر در این منطقه یادآور شد: با توجه به استقبال خوب مردم شهرهای آبادان، خرمشهر و شهرهای جنوب غرب خوزستان به طور عام و کمبود پروازهای خارجی از فرودگاه اهواز به‌طور یقین فرودگاه آبادان رونق بسیار خوبی در این زمینه خواهد گرفت.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: درصدد احیای مجوز و انجام پرواز حجاج از طریق فرودگاه آبادان هستیم.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.