بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ درآمد عربستان از هوانوردی تا 2030 به چه میزان می رسد؟

عربستان به جهت رونق هوانوردی عمومی تا سال 2030، از سرمایه گذاران حمایت می کند.

درآمد عربستان از هوانوردی تا 2030 به چه میزان می رسد؟
تین نیوز

عربستان با هدف رونق هوانوردی عمومی تا سال 2030، از سرمایه گذاران حمایت می کند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از Business airport international، اداره کل هواپیمایی کشوری عربستان سعودی برنامه دارد تا نقشه راه هوانوردی عمومی را در مجمع حمل و نقل هوایی آینده (ماه مه 2024) که برای افزایش تولید ناخالص داخلی بخش عمومی هوانوردی (افزایش ده برابری) به عدد 2 میلیارد دلار تا سال 2030 میلادی در نظر گرفته شده معرفی کند.

این نقشه راه بخش های مختلفی همچون جت های تجاری، جت های چارتر، خصوصی و شرکتی را پوشش داده و از توسعه عربستان سعودی به عنوان یک مقصد تجاری و توریستی با ارزش جهانی حمایت می کند. در اکتبر 2023، عربستان اهداف صنعت گردشگری خود را تا 2030 جذب سالانه 150 میلیون توریست عنوان کرد که پیش از این عدد 100 میلیون نفر را نشانه رفته بود.

عبدالعزیز الدائیلیج، رئیس اداره کل هواپیمایی کشوری عربستان سعودی (GACA) در این راستا گفت: حمل و نقل عمومی برای رشد بخش های با ارزش اقتصادی کشور، از جمله گردشگری، کسب و کار و رویدادهای سرگرم کننده امری حیاتی است. نقشه راه هوانوردی عمومی، این صنعت مادر را در داخل پادشاهی تقویت می کند، زیرساخت ها و مقررات را تغییر می دهد و به طور همزمان خدمات حمل و نقل هوایی را در بازار هدف توسعه، ترویج و ارتقا می دهد. 

GACA مشتاقانه منتظر میزبانی از سرمایه گزاران، اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات در انجمن حمل و نقل هوایی آینده در ماه مه میلادی است، جایی که ما این طرح بلند پروازانه را برای مخاطبان جهانی راه اندازی خواهیم کرد. نقشه راه از صاحبان هواپیماهای خصوصی، متصدیان، سرمایه گزاران، اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات از طریق سرمایه گزاری زیرساخت های هماهنگ و ساده سازی نظارتی حمایت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.