بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تکمیل فرودگاه گناباد نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

تین نیوز | نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل فرودگاه گناباد نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 
حجت‌الاسلام محمد رجایی  اظهار کرد: در شهرستان گناباد چندین پروژه عمرانی را در حال پیگیری هستیم که برخی از آن‌ها نیز روندی طولانی پیدا کرده است.
 
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: یکی از مهمترین این پروژه‌ها فرودگاه شهرستان است که در حال حاضر آسفالت باند دوم آن نیز در حال انجام است.
 
رجایی افزود: حداکثر صرفه‌جویی‌ها در زمینه احداث این فرودگاه انجام شده است اما با این وجود باید 10 میلیارد تومان اعتبار برای این فرودگاه در نظر گرفته شود و اگر این مسئله محقق شود ظرف دو تا سه سال اینده این فرودگاه به اتمام می‌رسد.
 
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قسمت ترمینال و ساختمان سپاه و نیروی انتظامی و انبار این فرودگاه هنوز احداث نشده است و البته خود شهرستان نیز متقبل بخشی از هزینه‌ها شده است و از شرکت فرودگاه‌ها درخواست کرده‌ایم که بخشی از امور را به خود شهرستان واگذار کنند و مناقصه هم باید در این زمینه برگزار شود.
 
رجایی تاکید کرد: راه گناباد به مشهد و مهنه قسمت سوم آن هنوز باقی مانده است و متاسفانه تلفات زیادی در این منطقه داشته‌ایم و پیگیری‌ها نیز تاکنون نتیجه نداده است و با وزیر نیز در این زمینه صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.
 
وی افزود: جاده گناباد به بجستان نیز نیاز به پیگیری دارد و متاسفانه تلفات زیادی در این جاده داشته‌ایم و باید تزریق اعتباری نیز در این زمینه انجام شود.
 
رجایی با اشاره به سفر هیئت دولت به این شهرستان و ابلاغ بودجه‌ها گفت: متاسفانه هنوز در این زمینه ابلاغ بودجه‌ای انجام نشده است و باید مبادله موافقت نامه‌ها انجام شود.
 
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو پروژه سیمان سفید گناباد و همچنین نورد کاویان نیز با کندی پیش می‌رود و معتقدیم با واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی روند سریع‌تری پیدا می‌کند.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ریاضی دان

    ما تو اون منطقه فرودگاههای بیرجند و طبس را داریم تازه فرودگاه ولی عصر نیز در حال ساخت است گناباد چند سالی است دارد تلاش می کند فرودگاه بسازد رفتند یک دستگاه NDB خریدند و پرچم زدنند نشد که نشد اون منطقه کشش مسافر ندارد و فقط اتلاف بیت المال است جاده کفی بین المللی و امنیت برقرار چه اصراری به فرودگاه دارید تا حالا گزارش دادید چقدر هزینه کردید و آیا با ۱۰ میلیارد تومان تمام می شود احتمالا تو محاسبات اشتباه کرده اید؟ دوباره با چرتکه حساب کنید