بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

افزایش ظرفیت پارکینگ مهرآباد به ۴۱۰۰ دستگاه خودرو تا ابتدای سال ۹۴

افزایش ظرفیت پارکینگ مهرآباد به ۴۱۰۰ دستگاه خودرو تا ابتدای سال ۹۴

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه مهرآباد از انجام عملیات عمرانی در ترمینال یک برای تسهیل تردد خبر داد و گفت: با تکمیل پارکینگ با ظرفیت 2500 دستگاه خودرو در مهرآباد تا ابتدای 94، ظرفیت کل پارکینگ خودرو این فرودگاه به 4100 دستگاه افزایش می‌یابد.
 
علی رستمی اظهار داشت: تأمین، نگهداری، ساماندهی‌ و تجهیز‌ خدمات مرتبط با عملیات هوانوردی بر عهده شرکت فرودگاه‌‌های کشور است.
 
وی ادامه داد: در فرودگاه مهرآباد در دو بخش ‌«روان‌سازی» و «ساماندهی» فعالیت‌هایی‌ انجام شده است، این فعالیت‌ها در دو بخش «نرم‌افزاری» و «سخت‌افزاری» بوده است.
 
مدیرکل فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: ‌فعالیت‌های نرم‌افزاری هزینه چندانی نداشت و با اصلاح کردن روش‌ها و رویکردها بدون هزینه برخی روان‌سازی‌‌ها انجام شد، از آن جمله می‌توان به پیاده‌سازی طرح ترافیک در فرودگاه مهرآباد، ساماندهی چرخ‌های حمل بار، ساماندهی خدمات فرودگاهی نظیر بسته‌بندی و ساماندهی تاکسی‌ها اشاره کرد.
 
رستمی ادامه داد: روان‌سازی به نوعی انجام شد‌ که تردد‌ها تسهیل شود، در این راستا هیچ مسافری نداشته‌ایم که به خاطر ترافیک درون فرودگاه مهرآباد‌ به پرواز خود نرسد یا اینکه دسترسی به چرخ حمل بار نداشته باشد.
 
مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود: در بخش سخت‌افزاری هم فعالیت‌هایی برای تسهیل تردد انجام شد، ‌مثلاً دلیل تخریب قسمتی از ترمینال یک، ایجاد کریدور دسترسی آسان به ترمینال و تسهیل در تردد است.
 
وی ‌در مورد بازسازی ورودی ترمینال یک توضیح داد: دراین قسمت بهسازی و بازسازی اساسی انجام شد‌ از آن جمله می‌توان به جا‌به‌جایی تسمه نقاله‌ها، جمع آوری اتا‌ق‌ها و دیوارهای اضافی و متروکه، بازسازی ستون‌ها، بازسازی قسمتی از سقف و تعویض کامل کف ترمینال و روشنایی ترمینال و ساماندهی غرفه‌ها اشاره کرد.
 
مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: اصلاح معابر، خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به ترمینال، اصلاح مسیرهای پروازی و ساماندهی پارک پوزیشن هواپیما و پارکینگ خودرو، از جمله فعالیت‌هایی است که انجام شد.
 
احداث پارکینگ خودرو در مهرآباد با ظرفیت 2500 دستگاه تا ابتدای 94
رستمی درباره افزایش ظرفیت پارکینگ خودرو در این فرودگاه، بیان کرد: پارکینگ‌های خودرو باید مکانیزه بوده و دارای ظرفیت مشخص باشد که در این راستا فعالیت‌های توسعه‌ای را آغاز کردیم، در حال حاضر پارکینگ خودرو با ظرفیت 2500 دستگاه خودرو در حال احداث است که محل آن روبروی ترمینال‌های یک و دو است.
 
مدیرکل فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم ساخت این پارکینگ به صورت تمام وقت انجام شود و با قول مساعد پیمانکار تا پایان امسال کل 2500 دستگاه آماده بهره‌برداری خواهد بود و عملیات نهایی آن در ابتدای سال 94 به اتمام می‌رسد.
 
وی گفت: در خال حاضر ظرفیت فعلی پارکینگ موجود خودرو در مهرآباد حدود 1600 دستگاه است، پارکینگ با ظرفیت 2500 دستگاه خودرو هم در حال تکمیل است که با اتمام آن ظرفیت کل پارکینگ خودرو در مهرآباد به حدود 4100 دستگاه خودرو می‌رسد.
 
مدیرکل فرودگاه مهرآباد یادآور شد: بخشی از پارکینگ در حال ساخت، همزمان در حال بهره‌برداری است، هم‌اکنون از ظرفیت 2500 دستگاهی پارکینگ در حال احداث روبه‌روی ترمینال‌های یک و دو، امکان پارک حدود 1400 خودرو فعلاً فراهم شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.