بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ پروازهای فوق العاده فرودگاه تبریز در ایام نوروز

◄ پروازهای فوق العاده فرودگاه تبریز در ایام نوروز

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکنون حدود 200 پرواز فوق العاده خارجی (ورودی و خروجی) پذیرش شده، گفت: تمهیدات لازم برای افزایش بهره وری و پذیرایی از مسافران نوروزی انجام شده است.

مصطفی صفایی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با بیان اینکه تامین ایمنی و امنیت و ارائه خدمات بهینه فرودگاهی از اولویت های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز هستند، اظهار کرد: برای اطمینان از پروازهای امن و ایمن، کلیه تست های دستگاه های کمک ناوبری و شیفت بندی های واحدهای عملیاتی انجام شده است.

وی افزود: در فرودگاه تبریز، تمهیدات لازم برای افزایش بهره وری و پذیرایی از مسافران نوروزی انجام شده است.

صفایی به برقراری مجدد پروازهای تبریز - دبی و بالعکس اشاره کرد و گفت: از 25 اسفندماه مسیر تبریز – دبی و بالعکس با چهار پرواز در هفته کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای ایام نوروز، تاکنون حدود 200 پرواز فوق العاده خارجی (ورودی و خروجی) پذیرش شده که از 25 اسفند تا 15 فروردین در فرودگاه تبریز انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پروازهای فوق العاده داخلی هنوز کامل نشده گفت: روز گذشته (18 اسفند) جلسه کمیته تسهیلات نوروزی با حضور کلیه ارگان های مستقر در فرودگاه تبریز برگزار و مقرر شد تمامی سازمان های مربوطه در ایام نوروز، به صورت شیفت در فرودگاه حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز باید کلیه سازمان های مربوطه و نمایندگان تام الاختیار شرکت های هواپیمایی در فرودگاه تبریز جهت پاسخگویی به مسافران، حضور داشته باشند تا در صورت بروز تاخیر، اقدامات لازم انجام را انجام دهند.

صفایی یادآور شد: همکاران ما و کلیه ارگان های مستقر در فرودگاه تبریز، آماده ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی به مسافران هستند.

در حال حاضر در هفته حدود 200 پرواز داخلی و 20 پرواز خارجی ورودی و خروجی، در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز انجام می‌شود.

برای مشاهده برنامه پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.