بازدید سایت : ۸۳۱۳۷
نماینده مجلس:

◄ به‌دنبال اقتصادی شدن فرودگاه‌ها باشیم

◄ به‌دنبال اقتصادی شدن فرودگاه‌ها باشیم
|

تین نیوز | عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: برای سودده کردن فرودگاه‌ها و یا شرکت‌های هواپیمایی نیازمند پروازهای مستمر هستیم.

به گزارش تین نیوز از پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور، محمد علیپور شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که اقتصادی بودن فرودگاه ارتباط مستقیمی با برقراری یا افزایش پرواز در یک فرودگاه دارد، گفت: فرودگاهی که با استقبال پروازی و همچنین مسافر مواجه شود به طور طبیعی به سمت اقتصادی شدن پیش خواهد رفت.

وی افزود: پروازهای موردی صرفه اقتصادی برای فرودگاه و یا شرکت هواپیمایی نخواهد داشت چراکه برای سودده کردن فرودگاه و یا شرکت هواپیمایی نیازمند پروازهای مستمر هستیم.

نماینده مردم چالدران، شوط و پلدشت در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصی همیشه به دنبال سود و اقتصادی کردن بوده بنابراین با ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به فرودگاه، منافع و هزینه‌های فرودگاه در نظر گرفته می‌شود تا جهت گیری‌ها تنها اقتصادی شدن فرودگاه‌ها باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بایn درصدد رفع کمبود سرمایه‌گذار در فرودگاه‌های کشور باشیم، تصریح کرد: در صورتی که بستر را برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم و حمایت‌های لازم از آنان صورت گیرد، شاهد ورود سرمایه‌های زیاد به فرودگاه به منظور توسعه فرودگاهی و همچنین همکاری و فعالیت مستمر بخش خصوصی در پروژه‌‌های عمرانی فرودگاه‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: جهت‌گیری‌های مسئولان کشور در بخش حمل و نقل هوایی باید رفع موانع و محدودیت‌های موجود سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها و فراهم کردن بستر برای حضور بخش خصوصی باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.