بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

تدوین سیاست‌های منطقی با هدف تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی

تدوین سیاست‌های منطقی با هدف تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی
|

تین نیوز | رجبی گفت: بهبود کیفی خدمات و ارائه سرویس‌های هواپیمایی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت‌های مربوط به اقتصادی کردن فرودگاه‌ها مهیا می‌سازد.

به گزارش تین نیوز از پرتال خبری شرکت فرودگاه های کشور، عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که موضوع افزایش تعداد فرودگاه‌های اقتصادی در کشور امری نیست که بتوان در مدت زمان کوتاه بتوان به آن دست یافت گفت: برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های درست و منطقی با هدف تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی، می‌تواند بالقوه‌ها را بالفعل کند و موجب تنوع‌سازی خدمات به مسافران هوایی و ایجاد امنیت بیشتر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بهبود کیفی خدمات و ارائه سرویس‌های هواپیمایی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت‌های مربوط به اقتصادی کردن فرودگاه‌ها مهیا می‌سازد، اظهار داشت: با وجود اینکه در اکثر استان‌های کشور فرودگاه است، اما هنوز با کمبود پرواز در برخی فرودگاه‌ها مواجه هستیم که برای این منظور باید زیرساخت‌ها را آماده و تکمیل کرد .

وی گفت: اگر فرودگاهی ساخته شد باید از ظرفیت‌های موجود آن بتوانیم به خوبی استفاده کنیم و در جهت فراهم کردن امکانات و سیستم‌های ناوبری اقدامات اساسی‌تری را انجام دهیم.
وی عنوان کرد: توسعه فرودگاه‌ها براي مناطق مختلف كشور از جمله سياست‌هايي بوده كه دولت در سال‌هاي اخير آن را دنبال كرده و در حال حاضر اغلب شهرهاي بزرگ و استان‌هاي كشور داراي فرودگاه‌ هستند.

وی در پایان گفت: امكانات پروازي و بهره‌گيري از فنون و تكنولوژي راداري و فرودگاهي، استانداردسازي و بهبود سطوح پروازي يكي از اصلي‌ترين ماموريت‌هايي است كه بایستی در سرلوحه برنامه توسعه‌یی فرودگاهی ما قرار بگیرد اما بهتر است قبل از هر اقدامی زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم تا بستر را برای توسعه بیش از پیش فراهم کرده باشیم

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.