بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

سامانه ۱۹۹ اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد راه اندازی شد

سامانه ۱۹۹ اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد راه اندازی شد

تین نیوز | مرکز تلفن فرودگاهی شماره 199 اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی یزد با هدف ارائه اطلاعات دقیق به مسافران و مخاطبان و همچنین جلب رضایت مندی آنان به پیشرفته ترین سامانه مجهز شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل فرودگاه های استان یزد، سعداله وطن خواه، مدیركل فرودگاه های استان یزد اظهارکرد: این سامانه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مسافران راه اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه می تواند روزانه و از طریق تلفن به صورت گویا اطلاعات ورود و خروج پروازهای داخلی وخارجی را در اختیار مسافران قرار داده، و قابلیت ارتباط همزمان با 32 نفر را دارد و به صورت هفتگی پاسخگوی تمامی نیازهای مخاطبان فرودگاه از سراسر کشور می باشد.

وطن خواه اظهار داشت : با توجه به اتصال مستقیم مرکز تلفن 199 فرودگاه به مرکز داده ها (دیتابیس) اعلان پرواز و با هدف اطلاع رسانی دقیق و سریع؛ همه اطلاعات به صورت لحظه ای و دقیق بر روی سیستم مذکور به روز می شود و به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

این سامان با به حداقل رساندن دخالت انسانی در فرآیند ارسال اطلاعات، کاهش احتمال خطای انسانی و همچنین افزایش دو برابری پاسخگوئی به صورت گویا را به دنبال دارد.

گفتنی است این سیستم به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی به منظور اطلاع رسانی با تلاش واحد IT فرودگاه بین المللی یزد راه اندازی شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.