بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

فعالیت حوزه عملیات هوانوردی زیر ذره‌بین معاون راهبردی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

فعالیت حوزه عملیات هوانوردی زیر ذره‌بین معاون راهبردی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

تین نیوز | مرکز کنترل فضای کشور و همچنین برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد میزبان غلامرضا شافعی معاون نظارت راهبردی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و هیات همراه بود.
 
به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ این بازدید به‌منظور آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مرکز کنترل فضای کشور هم در بخش اداره‌کل ارتباطات و ناوبری و هم مراقبت پرواز و همچنین بررسی و ارزیابی فعالیت‌های شبانه‌روزی متخصصان این بخش‌ها، آشنایی با مسائل و مشکلات موجود و همچنین بررسی موانع پیش روی این بخش‌ها صورت گرفت.
 
بنابراین گزارش؛ در این بازدید شافعی معاون نظارت راهبردی رئیسسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و هیات همراه در جریان خدمات‌رسانی متخصصان اداره کل ارتباطات و ناوبری و کنترلرهای پرواز کشور قرار گرفتند.
 
در جریان این بازدید مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به بیان توضیحاتی در خصوص ابعاد مختلف فعالیت متخصصان حوزه‌های مذکور پرداخت و نقشه های مربوط به سرویس دهی و کنترل این مرکز به خلبانان جهت نشست و برخاست ایمن هم برای پروازهای داخلی، خارجی و عبوری را تشریح کرد.

در ادامه این بازدید فعالیت اداره‌کل مراقبت پرواز به اختصار توسط رئیس هیات مدیره شرکت و همچنین ابراهیم مرادی مدیرکل مراقبت پرواز توضیح داده شد.

گفتنی است؛ در ادامه از برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با همراهی علی رستمی مدیرکل فرودگاه بازدید به عمل آمد بطوریکه در مرحله نخست سامانه اپروچ فرودگاه و در ادامه از برج و سیستم‌های پشتیبان برج بازدید شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.