بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

کلید توسعه در دست سرمایه گذاران بخش خصوصی / کمبود منابع آبی فرودگاه آزادی به زودی حل می شود

کلید توسعه در دست سرمایه گذاران بخش خصوصی / کمبود منابع آبی فرودگاه آزادی به زودی حل می شود

تین نیوز | معاون امور فنی و عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: موانع بر سر راه سرمایه گذاری خصوصی برداشته می شود چرا که ما معتقدیم کلید توسعه پایدار در دست سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
 
رییس سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه هیئتی و با حضور معاون امور فنی و عمرانی استانداری البرز، فرماندار نظرآباد، مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی البرز به همراه معاونان عصر روز شنبه از منطقه نمونه گردشگری فرودگاه آزادی واقع در شهرستان نظرآباد بازدید کرد.
 
مجید سریزدی معاون امور عمرانی استانداری البرز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه فرودگاه آزادی تنها فرودگاه در کشور است که به صورت خصوصی اداره می شود، با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه گردشگری هوایی از جذابیتهای زیادی برخوردار است، ولی این فرودگاه از مشکلاتی نظیر کمبود منابع آبی برخوردار است و با توجه به اختیارات استانی که داریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف خواهد شد.
 
سریزدی در ادامه بیان کرد: نگاه حوزه عمرانی در استان یک نگاه توسعه ای است و با توجه به اینکه راهها بستر توسعه را فراهم می کنند به این علت از هیچ تلاشی برای رسیدن به توسعه فرو گذار نخواهیم کرد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: موانع بر سر راه سرمایه گذاری خصوصی برداشته می شود چرا که ما معتقدیم کلید بخشی از توسعه پایدار در دست سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
 
فرودگاه آزادی بیش از 100 فروند هواپیمای سبک و فوق سبک دارد
در ادامه بازدید عبدالله یونسی رئیس فرودگاه آزادی در جمع حاضرین در بازدید به ارائه اطلاعاتی در رابطه با ویژگی های فرودگاه آزادی پرداخت و با بیان این مطلب اظهار داشت: فرودگاه آزادی تنها فرودگاه بخش خصوصی است که در بخش های تحقیقاتی، صنعتی، آموزشی و تفریحی فعالیت دارد.
 
یونسی در ادامه تاکید کرد: استفاده عموم علاقه مندان به هواپیمای شخصی، عرضه و به نمایش گذاردن کارایی محصولات هوا و فضا، آموزش خلبانی، ایجاد مرکز تعمیر و نگهداری، ایجاد مرکز خرید و فروش هواپیمای سبک و فوق سبک و همچنین ایجاد مراکز جشنواره و نمایشهای مختلف هوایی به منظور ارتقاء و ترویج فرهنگ هوانوردی در این فرودگاه صورت می گیرد.
 
وی با اشاره به امکانات حال حاضر فرودگاه آزادی، تصریح کرد: باند و برج مراقبت پرواز، آشیانه آماده سازی هواپیماهای سبک و فوق سبک برای پرواز، محوطه وسیع پارکینگ هواپیما، آشیانه تولید، کارگاههای ساخت و مونتاژ، آشیانه نگهداری هواپیما، ترمینال و جایگاه مخصوص بازدیدکنندگان، ایستگاه مجهز هواشناسی و سایت ایمنی زمینی از جمله امکانات این فرودگاه است.
 
رئیس فرودگاه آزادی در ادامه بیان کرد: آموزش خلبانی، خرید و فروش و مونتاژ هواپیمای " UL فوق سبک" از مهمترین فعالیت های جاری در فرودگاه آزادی است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: فرودگاه آزادی در حال حاضر دارای بیش از 100 فروند هواپیمای سبک، فوق سبک و گلایدر است.
 
یونسی در ادامه با اشاره به اینکه فرودگاه آزادی محور اصلی توسعه گردشگری در این منطقه محسوب می شود، توضیح داد: با توسعه و تجهیز این فرودگاه پیش بینی می شود اغلب افراد برای سرمایه گذاری جذب منطقه شوند.
 
گفتنی است در این بازدید محورهای توسعه ای فرودگاه آزادی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور و دیگر مدیران مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.