بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
از اصفهان انجام می شود؛

پروازهای مستقیم به کویت، وین و ایروان

پروازهای مستقیم به کویت، وین و ایروان

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: تاخیر در ورود پروازهای مقاصد مختلف به اصفهان بیشترین علت تاخیر پروازها است که البته این تاخیرها در سفر گردشگران خارجی تاثیری نداشته است.
 
علی قاسم‌زاده اظهار کرد: ورودی گردشگران در سال 1393 به فرودگاه اصفهان حدود 67 هزار نفر بوده و این تعداد در سال 94 با 32 درصد افزایش به حدود 220 هزار نفر رسیده است.
 
وی افزود: بیشتر مسافران و گردشگران خارجی ورودی به فرودگاه اصفهان از کشورهای ترکیه و عراق بوده‌اند.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان به تسهیلات ویژه‌ای که در فرودگاه اصفهان به گردشگران ارایه می‌شود اشاره و اضافه کرد: صدور روادید و بیمه گردشگری تسهیلات ویژه‌ای هستند که در فرودگاه اصفهان ارایه می‌شود. همچنین ویزا به صورت توریستی و تجاری از فرودگاه اصفهان از سال 1386 صادر می‌شود.
 
قاسم‌زاده پیرامون تاخیرها و لغو پروازها که مورد انتقاد استاندار اصفهان نیز بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین علت تاخیرها، تاخیر در ورود پروازهایی از مقاصد مختلف به اصفهان بوده است. گاهی پایین بودن دید افقی فرودگاه نیز در فصل پاییز و زمستان در بروز تاخیرها و یا لغو پروازها تاثیر داشته که با تجهیز فرودگاه اصفهان به دستگاه RVR تعداد این تاخیرها کاهش یافته است.
 
وی با بیان اینکه وجود این تاخیرها در سفر گردشگران خارجی تاثیری نداشته است، گفت: در حال حاضر فرودگاه اصفهان به کشورهای ترکیه، عراق، کویت و امارات متحده عربی پرواز مستقیم دارد.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار کرد: پرواز در مسیر وین – اصفهان – وین توسط شرکت اتریش ایر از 25 شهریور، پرواز در مسیر کویت – اصفهان – کویت توسط شرکت الجزیره کویت از 12 تیرماه سال جاری و همچنین برقراری پرواز در مسیر اصفهان – ایروان – اصفهان توسط شرکت هواپیمایی نفت و شرکت هواپیمایی تابان از اواخر خرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.