بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
محمد بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها:

◄ شکوفایی تشکل‌های حمل‌ونقلی در دوره آخوندی

رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها درباره عملکرد عباس آخوندی گفت: آخوندی در دوره وزارت خود ارتباط خوبی با تشکل‌های غیردولتی و انجمن‌ها داشت و معتقد بود که به‌منظور ترویج، فرهنگ‌سازی و افزایش ایمنی راه‌ها باید از مردم شروع کرد و با کمک به ایجاد این انجمن‌ها تلاش فراوانی در فرهنگ‌سازی ایمنی راه‌ها انجام داد.

شکوفایی تشکل‌های حمل‌ونقلی در دوره آخوندی
تین نیوز

محمد بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها درباره عملکرد عباس آخوندی گفت: آخوندی در دوره وزارت خود ارتباط خوبی با تشکل‌های غیردولتی و انجمن‌ها داشت و معتقد بود که به‌منظور ترویج، فرهنگ‌سازی و افزایش ایمنی راه‌ها باید از مردم شروع کرد و با کمک به ایجاد این انجمن‌ها تلاش فراوانی در فرهنگ‌سازی ایمنی راه‌ها انجام داد.

محمد بخارایی با اشاره به عملکرد مثبت آخوندی در دوره قبل ادامه داد: اقدامات وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم برای راه‌اندازی انجمن‌ها و اجرای هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی قابل‌تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره رانندگان برتر در کشور خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی باید پیش از اجرای طرح‌ها آغاز شود تا به نتایج مثبتی ختم شود. ایمنی موضوعی نیست که فقط به راه و خودرو ربط داشته باشد و متغیرهای زیادی در آن دخیل هستند. عوامل انسانی می‌تواند در این موضوع بازدارنده باشد و تأثیر به سزایی در کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت بالای ایجاد ایمنی در راه‌های کشور گفت: یکی از موفقیت‌های وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم درک و تبیین این موضوع بود. ورود تشکل‌های غیردولتی در این حوزه به‌عنوان بازوان دولت راهی به‌سوی دستیابی سریع به اهداف است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.