بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

وزیر راه میهمان کمیسیون عمران مجلس

عباس آخوندی برای بررسی بودجه وزارت راه و شهرسازی امروز میهمان این کمیسیون بود.

وزیر راه میهمان کمیسیون عمران مجلس
تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بودجه عمرانی کشور در خصوص تبصره ها و ردیف های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در لایحه بودجه 1397 کل کشور امروز مورد بررسی واقع شد، افزود: متاسفانه طبق بررسی های انجام شده اعتبارات پروژه های عمرانی وزارت راه و شهرسازی کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز، صدیف بدری در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جزییات جلسه امروز سه شنبه(28 آذرماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت:مبلغی در حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و منابع عمومی برای پروژه های عمرانی که دولت مجری آن ها است در نظر گرفته شده و ١۵ هزار میلیارد تومان نیز مربوط به پروژه های مشارکتی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه در سال آتی بودجه پروژه های عمرانی وزارت راه و شهرسازی ٢۵ درصد کاهش داشته است که اگر در کمیسیون تلفیق افزایش نیابد پروژه ها با مشکل مواجه خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه هایی که توجیه اقتصادی دارد لازم است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.