بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
نماینده مردم جیرفت:

◄ استیضاح آخوندی به منفعت کشور نیست

در آستانه سفرهای نوروزی سال 97 قرار داریم و استیضاح وزیر راه در این شرایط اشتباه است ضمن اینکه اگر نمایندگان متقاضی می‌توانند تا پایان تعطیلات برای برگزاری جلسه استیضاح صبر کنند.

 استیضاح آخوندی به منفعت کشور نیست
تین نیوز

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: مشکلات از ادغام وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و نمی‌توان همه گناه‌ها را از آقای آخوندی دانست.

به گزارش تین‌نیوز،  یحیی کمالی‌پور درباره استیضاح عباس آخوندی افزود: مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم و معتقدم استیضاح آخوندی به منفعت کشور نیست کار با استیضاح  راه و شهرسازی درست نمی‌شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس بیان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی سال 97 قرار داریم و استیضاح وزیر راه در این شرایط اشتباه است ضمن اینکه  اگر نمایندگان متقاضی می‌توانند، تا پایان تعطیلات برای برگزاری جلسه استیضاح صبر کنند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس خاطرنشان کرد: از زمانی که وزارت راه و وزارت مسکن با یکدیگر ادغام شدند مشکلات این وزارتخانه افزایش یافت و نمی‌توان همه گناه‌ها را به سمت آقای آخوندی برد.

به گزارش ایرنا، این نماینده مجلس عنوان کرد: سؤال من از استیضاح‌کنندگان این است، اگر آخوندی را بردارید با کدام مدیر مجموعه می‌خواهید ساختار را اصلاح کنید؟ نخست ما باید به‌صورت کارشناسی ساختار‌ها را اصلاح کنیم و در سایه اصلاح ساختار‌ها به مدیریت‌ها بپردازیم.

یحیی کمالی پور، نماینده مردم جیرفت در حالی مخالفت خود با استیضاح وزیر راه و شهرسازی را اعلام کرد که تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس نیز طی چند روز اخیر مخالفت خود را اعلام کرده‌اند و یکی از دلایل اصلی مخالفت خود را سفرهای نوروزی 97 و لطمه‌ای که در این حیطه وارد خواهد کرد اعلام کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.