◄ تمرکز بر مشتری مداری و تسهیل بروکراسی در وزارت راه
پیگیر روند اجرایی پروژههای مشتری مداری در حوزه حملونقل هستیم. شهرام آدمنژاد، معاون حملونقل وزارت راهوشهرسازی با اعلام این خبر از پاسخگویی به ۶۴ تماس تلفنی شهروندان بهصورت مستقیم در روز گذشته خبر داد.
پیگیر روند اجرایی پروژههای مشتری مداری در حوزه حملونقل هستیم. شهرام آدمنژاد، معاون حملونقل وزارت راهوشهرسازی با اعلام این خبر از پاسخگویی به ۶۴ تماس تلفنی شهروندان بهصورت مستقیم در روز گذشته خبر داد.
به گزارش تیننیوز به نقل از وزارت راهوشهرسازی، آدمنژاد همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۷ بهمنماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس تلفنی به سؤالات شهروندان در حوزه کاری خودپاسخ داد.
او ضمن تقدیر از اقدام مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راهوشهرسازی مبنی بر برقراری ارتباط مستقیم میان ستاد وزارت راهوشهرسازی و شهروندان اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه حملونقل نیاز به ایجاد بسترهای مناسب برای برقراری ارتباط مستمر با کاربران مختلف این حوزه است.
معاون وزیر راهوشهرسازی بیان داشت: امروز طی ساعت مقرر، ۶۴ تماس برقرار شد که به ۶۲ تماس پاسخ داده شد و در ۲ مورد به دلیل عدم تطابق موضوعی با حوزه حملونقل، راهنماییهای لازم برای پیگیری از دفتر مربوطه انجام شد.
آدمنژاد بابیان اینکه عمده تماسهای حاصلشده از سوی کاربران بخش حملونقل اعم از رانندگان، فعالان بخش خصوصی و برخی خدمات دهندگان ایستگاههای فرودگاهی صورت گرفت، گفت: تمام موارد مطرحشده از سوی کاربران فهرست شد تا به ترتیب مورد پیگیری قرار گیرند.
او ضمن تأکید بر تقویت روشهای ارتباطی میان معاونت حملونقل و کاربران این حوزه بیان داشت: مقرر شد، بستری برای ایجاد ارتباط تمامی دستاندرکاران حوزه حملونقل با معاونت مربوطه در وزارت راهوشهرسازی فراهم شود.
معاون حملونقل وزیر راهوشهرسازی خاطرنشان کرد: در صورت انجام هرگونه اقدامی در حوزه حملونقل باید جلب رضایت دریافتکنندگان خدمات حملونقلی در اولویت باشد و دراینبین شاخص میزان رضایتمندی مسافران مهمترین اصل محسوب میشود.
آدمنژاد افزود: علاوهبر تشدید روند اجرایی پروژههای مشتری مدار در حوزه حملونقل، نیازمند تسهیلگری درروند بروکراسی دستگاهها، دفاتر و ادارات تابعه وزارت راهوشهرسازی بهمنظور پاسخگویی بهتر به کاربران این حوزه بهویژه اعضای تشکلها و انجمنها هستیم.