◄ قیمت بلیت هواپیما مشابه قیمتهای آذر سال گذشته
قیمت بلیت هواپیما در این ایام نوروز براساس اعلام رسمی انجمن شرکتهای هواپیمایی که به شرکتهای هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغشده، همان نرخهایی است که در آذرماه استفادهشده است. محمد اسلامی، وزیر راهوشهرسازی با اعلام این مطلب افزود: هیچ فرد یا نهادی در این ایام حق افزایش نرخ بلیت هواپیما را ندارد.
قیمت بلیت هواپیما در این ایام نوروز براساس اعلام رسمی انجمن شرکتهای هواپیمایی که به شرکتهای هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغشده، همان نرخهایی است که در آذرماه استفادهشده است. محمد اسلامی، وزیر راهوشهرسازی با اعلام این مطلب افزود: هیچ فرد یا نهادی در این ایام حق افزایش نرخ بلیت هواپیما را ندارد.
به گزارش تیننیوز به نقل از وزارت راهوشهرسازی، اسلامی در جریان حضور در برنامه نقد ۹۷ ادامه داد: اگر آژانس یا شرکت هواپیمایی افزون بر قیمتی که در سایت انجمن شرکتهای هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری درجشده است، اقدام به فروش بلیت هواپیما کند، مرتکب تخلف شده و با آن برخورد میشود.
او در ادامه به برنامههای وزارت راهوشهرسازی برای تسهیل تردد میان تهران و شمال کشور اشاره کرد و گفت: سه برنامه بهصورت موازی برای تسهیل تردد به شمال کشور در دست اقدام بوده است. اولین برنامه تعریض و چهارخطه شدن جاده هراز بوده که تاکنون ۱۰۵ کیلومتر این جاده چهارخطه شده است. همچنین جاده چالوس ایمنسازی شده و برنامه دیگری برای این محور وجود نداشته است.
وزر راهوشهرسازی تعریض محور فیروزکوه را اقدام دوم برای تسهیل تردد به شمال کشور عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین اقدام صورت گرفته به این منظور در سال گذشته چهارخطه کردن جاده فیروزکوه بوده که منهای دونقطه از این جاده که در داخل شهرهای پل سفید و زیراب قرار دارد و باید پل احداث و جایگزین مسیر فعلی شود، در سایر طول مسیر این پروژه به پایان رسید.
او افزود: این مسیر سال گذشته به افتتاح رسید و با استفاده از آن مسافران میتوانند در مسیری چهارخطه از تهران بهکل شهرهای شمال سفر کنند.
وزیر راهوشهرسازی در ادامه به پروژه احداث آزادراه تهران-شمال اشاره کرد و گفت: اقدام سوم که برای تسهیل تردد به شمال کشور صورت گرفته و اقدام اصلی و تاریخی بهشمار میرود، پیشبرد پروژه آزادراه تهران-شمال است. آزادراه تهران-شمال که احداث آن از سال ۷۴ آغازشده، یکی از پروژههای فاخر است و از تونلهای بزرگ استاندارد و پلهای بزرگ در مسیر سخت و صعبالعبور کوهستانی برخوردار است.
اسلامی با اشاره به مزایای آزادراه تهران-شمال گفت: این محور یک آزادراه کاملاً هوشمند است و سیستمهای کنترل، مزایا و هندسه راه آن را به یکی از مفاخر مهندسی کشور تبدیل کرده که مردم با استفاده از آن لذت خواهند برد. این پروژه، اولین پروژه روسازی بتنی است که در کشور به بهرهبرداری میرسد.