◄ بازخوردها، دستگاه اجرایی را متوجه کاستیها و ضعفها میکند
وزیر راه و شهرسازی ، گفت: بازخوردها، دستگاه اجرایی را متوجه کاستیها و ضعفها میکند تا برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهد.
وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده خود که از پایانه مسافری جنوب صورت گرفت، از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران و مشکلات و مسائل مسافران در ایام برگزاری اربعین، قرار گرفت و گفت: بازخوردها، دستگاه اجرایی را متوجه کاستیها و ضعفها میکند تا برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهد.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی در این بازدید در جریان نحوه خدمترسانی پایانه جنوب به مسافران جادهای قرار گرفت وضمن گفتگو با مسافران و رانندگان، برای حل سریعتر مسائل و درخواستها، دستورات لازم به منظور رفع مشکلات را صادر کرد.
وی با حضور در خوابگاه رانندگان پایانه جنوب به مشکلات رانندگان رسیدگی کرد و از مسئولان ذیربط خواست تا مسائل این افراد زحمتکش در اسرع وقت حلوفصل شود. موضوع بهداشت خوابگاه یکی از مطالبات رانندگان بود.
در این بازدید، یکی از رانندگان به خرابی جاده همدان - کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در سفر با هواپیما، قطعا مشکلات خرابی جادهها دیده نخواهد شد و لذا درخواست میشود وزیر محترم راه، در سفری همراه ما به صحت این گفته واقف شوند.
خطرساز بودن جاده سنقر به کرمانشاه و بروز تصادفات منجر به فوت در این مسیر شکایت یکی دیگر از رانندگان بود که وزیر اه در جریان آن قرار گرفت و وعده رسیدگی و رفع موانع در این بخش را داد.
شکایت از ارائه لاستیکهای فاقد کیفیت و تشکر به منظور احداث 170 کیلومتر از جاده چهارمحال وبختیاری و کم شدن کشتهها از 100 به 17 نفر، از دیگر موضوعاتی بود که در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پایانه مسافری جنو با وی در میان گذاشته شد.
اسلامی به این نکته نیز اشاره داشت که، بازخوردها، دستگاه اجرایی را متوجه کاستیها و ضعفها میکند تا برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهد.