بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

بیش از 100 آزمایش فنی در استادیوم آزادی انجام شده است

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران از انجام بیش از یکصد آزمایش فنی در پروژه استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی خبر داد.

بیش از 100 آزمایش فنی در استادیوم آزادی انجام شده است
تین نیوز

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران گفت: این آزمایشگاه موفق شده است در مسیر ارتقاء کیفی بهسازی و بازسازی استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی، نقش آفرینی تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران با استقرار آزمایشگاه واحد محلی در این استادیوم کار انجام آزمایش های فنی و مهندسی را با استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات منحصربفرد به طور شبانه روز آغاز کرده و آنالیز و نتایج آزمایش های انجام شده را به صورت آنلاین در اختیار کارفرما قرار می دهد.

قالیباف اضافه کرد: در حال حاضر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران در ۲۲ زون از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی نقش آفرین تاثیرگذاری دارد و این پروژه هم اکنون پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

وی اضافه کرد: تا کنون بیش از ۱۰۰ نمونه گیری سری بتن، بتن گرادین، انجام آزمایش های کشش میلگرد، خمش میلگرد، باز خمش میلگرد، تعیین مقاومت فشاری، و آزمایش های قیر و درزگیری توسط این آزمایشگاه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.