صنعت فرودگاهی کشور با رونمایی از اطلس سرمایه گذاری و سند جامع هوشمندسازی وارد عصر جدید شد
اقدام امروز و تفاهم نامه های که منعقد شده می تواند جهت گیری جدید را رقم بزند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رونمایی از اطلس سرمایه گذاری و سند جامع هوشمندسازی فرودگاه های کشور گفت: اقدام امروز و تفاهم نامه های که منعقد شده می تواند جهت گیری جدید را رقم بزند.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه فی مابین شرکت فرودگاه ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت فرودگاهی و رونمایی از اطلس سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سند جامع هوشمندسازی فرودگاه های ایران، با بیان اینکه آسمان ایران برای عبور پروازها باید جذاب تر شود، گفت: احکام بسیار خوبی در برنامه هفتم در واگذاری فرودگاه ها دیده شده که این موضوع دست فرودگاه ها را باز گذاشته است.
بذرپاش با بیان اینکه اقدام امروز و تفاهم نامه های که منعقد شده می تواند جهت گیری جدید و متفاوت در صنعت هوایی و فرودگاهی کشور رقم بزند، گفت: بعد از مرحوم قاسمی که مسئولیت وزارت راه و شهرسازی بر عهده بنده قرار داده شد، از ابتدای حضور تاکید کردم که باید فرودگاه های کشور واگذار شود و تصدی گری دولت کار درستی نیست زیرا ظرفیت مدیریتی دولت را اشغال می کند.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند کیفیت بالاتری در بخش خدمات ارائه کند و از ظرفیت نیروی انسانی برای توسعه فرودگاه های جدید و پیشبرد اهداف استفاده شود، گفت: نمونه این اقدام هوشمندسازی فرودگاه های کشور است.
بذرپاش بیان کرد: با اطلس سرمایه گذاری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران قابلیت ارتقا و اصلاح دارد.
وی با بیان اینکه مردم از دولت توقع افزایش خدمات در کنار توسعه ناوگان دارند و با انجام این اقدامات سال آینده سال خوبی برای ناوگان هوایی به شمار می رود، گفت: به جای اینکه دولت به تامین ناوگان اقدام کند، شرکت های هواپیمایی برای تامین ناوگان مورد نیاز خود اقدام می کنند و این رویه با شتاب بیشتری ادامه می یابد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه هیچ یک از شرکت های هواپیمایی کشور زیان ده نیستند بلکه حاشیه سود این شرکت ها متفاوت است، گفت: باید خدمات فرودگاهی متنوع و بیشتر شود زیرا مسافران این مطالبه را دارند.
وی افزود: ما باید به سمت فرودگاه های نسل ۳ و ۴ حرکت کنیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در کاهش محدودیت های پروازی با نیروهای مسلح به توافقات خوبی دست یافتیم و نیاز به تداوم این پیگیری ها وجود دارد زیرا آسمان ایران جذابیت بالایی برای پروازهای عبوری دارد.
بذرپاش گفت: در احکام برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل و نقل هوایی مجوز واگذاری فرودگاه ها به بخش خصوصی داده شده است. همچنین با تلاش های دولت سیزدهم دبیرخانه ترانزیت و مدیریت مراکز لجستیک در وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.
آقای بذرپاش چیزی بنام صنعت فرودگاهی در ایران وجود ندارد! لطفا معقول باشید. ۵۶ فرودگاه ضررده و غیر اقتصادی با هزینه های تحمیلی به کشور. اگر پروازهای عبوری نباشند ، شما حتی دستمزد پرسنل فرودگاهها را هم نخواهید پرداخت. فرودگاههای شما اگر ارزیابی کارشناسی هوانوردی و اقتصادی شوند ، جملگی بدون استثاء رفوزه اند. جناب وزیر ، حداقل یک جزوه درباره فرودگاه بخوانید مثل کتاب Airport Operations توسط پروفسور N.J.Ashford تا اظهارنظرهای مضحک ننمائید که برای یک وزیر با ادعای تحصیلات دانشگاهی !!؟؟؟؟ مطلوب نیست !!!!
دوران شما فقط دوران دروغ و فریب بود. یاد دوران دکتر مهابادی به خیر. چه روزهایی بود آن دوران.
در آخرین روز حضور و وزارت ، خالی بندی با کمک ماست بندی - که نمیدانست کجاست و چکاره است- یک شوی تبلیغاتی بود برای کارنامه ناموفق و به امید ذخیره برای فیلم تبلیغاتی انتخاباتی !!! آینده نگری@
مردم ساده و بیچاره خوش باور !!!
فریب چه{...}هایی را میخورند!!!