بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

◄ زیرساخت های ایجاد شده در مرز شهید سلیمانی (مهران) چشمگیر است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زیرساخت های مطلوب و چشمیگیری در مرز مهران برای رفاه حال زائران اربعین حسینی ایجاد شده است، گفت: از دست اندرکاران تقاضا می کنم در چند روز باقیمانده به اربعین به صورت ویژه تر و جانانه تر پای کار بمانند.

زیرساخت های ایجاد شده در مرز شهید سلیمانی (مهران) چشمگیر است
تین نیوز

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی طی اولین سفر استانی خود به ایلام، در قرارگاه حمل و نقل پایانه مسافربری شهید رئیسی (برکت) با اشاره به بازدید از پایانه های مرزی استان ایلام و نحوه خدمات دهی به زائران اربعین عنوان کرد: زیرساخت های به وجود آمده در جهت خدمات رسانی به زوار و سهولت رفت و آمد زائران حسینی در مرز مهران مطلوب و چشمگیر است و نمی توان بر آن چشم بست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صادق مالواجرد افزود: خدمت به زائران حسینی تمام شدنی نیست و این حماسه باید ادامه داشته باشد، لذا نوع خدمت و بهبود خدمت هم باید ادامه داشته باشد و دولت چهاردهم مقید به تحقق زیارت امن، آسان و ارزان است که تحقق این مهم دغدغه مقام رهبری نیز هست .

صادق مالواجرد ادامه داد: از همه همکاران در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و راهداری و امور حمل و نقل جاده ای و اتوبوسرانی تقاضا دارم در چند روز باقیمانده به اربعین به صورت ویژه تر و جانانه تر پای کار بمانند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۰ درصد ترددها در اربعین با خودرو شخصی است لذا ضمن تشکر از پلیس، تقاضا دارم که با تمهیدات و مراقبت های ویژه تری بازگشت زائران عزیز را به استان های خود را مدیریت کنند.

صادق مالواجرد تاکید کرد: امیدوارم با برنامه ریزی ها و بررسی نقاط ضعف و چالش های اربعین در سال آینده اربعینی باشکوه تر و بهتر را برگزار کنیم.

همچنین وزیر راه و شهرسازی پس از حضور در استان ایلام، بازدید از پایانه های مرزی برکت و مهران و گفت وگو با زائران، به صورت زمینی عازم استان خوزستان شد تا از امکانات پایانه های مرزی این استان نیز بازدید کند.

صادق مالواجرد در سفر به خوزستان با حضور در پایانه های مرزی این استان، نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزها را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.