بازدید سایت : ۴۷۴۵۳

سوابق علمی و اجرایی نسرین وزیری رئیس جدید مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

با حکم فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی، نسرین وزیری رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی شد.

سوابق علمی و اجرایی نسرین وزیری رئیس جدید مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی
تین نیوز |

با حکم فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی، نسرین وزیری رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از جماران، نسرین وزیری جایگزین وحید قربانی در مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی شد.

گزارش پربازدید و مهم امروز را بخوانید:

◄ علی اکبر صفایی زیر ذره بین نقد؛ مدیرعامل سازمان بنادر را مدیر موفقی می دانید؟

سوابق نسرین وزیری

نسرین وزیری (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۰ در تهران) روزنامه نگار ایرانی و فعال در حوزه رسانه و روابط عمومی است که پیش تر دبیر گروه سیاسی خبرآنلاین بود. او دانشجوی دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و با ایسنا، ایلنا، روزنامه اعتماد ملی، روزنامه شرق، تهران امروز، روزنامه همشهری، روزنامه جام جم، روزنامه اعتماد و خبرآنلاین همکاری داشته است.

در دوران دولت روحانی وزیری به عنوان دبیر سیاسی روزنامه ایران منصوب شد.

وی در تابستان ۱۳۹۷ به عنوان مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری های بین الملل سازمان نقشه برداری کشوری و از تابستان ۱۳۹۷ به عنوان رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    مبارک است
    تبریک به خانم وزیر به خاطر این حسن انتخاب و تشکر از ایشان به خاطر شایسته سالاری
    امید است این اتفاق برای سایر سازمان ها و معاونت های تابعه بیافتد.

  • ایران جان پاسخ

    آهای خانم وزیری....

  • علیرضا پاسخ

    درود بر خانم وزیر اولین بانو وزیر مسکن شهرسازی در دولت پزشکیان انتخاب شدیدبنده به عنوان مدیر شرکت حمل ونقل که ازدولتهای قبل به عنوان ی سرمایه دار که به ستون رسیدم وبرشکست شدیم انشااا که انتخاب شمارا به فال نیک ومقدم این بانوی عزیز وتواتنمد را بیاری خدا در بخش حمل ونقل ایشاا به چشم روشن میبینم خانم صادق در بخش حمل نقل مسافر خواهش میکنیم توجهی ویژه انشااا داشته باشید حمل ونقل کشورحامی دکتر پزسکیان عزیز بوده ایشون گفتم برای توسعه ونوسازی وبیمه رانندگان به دکتر پزشکیان رای بدهید که همگان این امر را پذیرفتیم ورای میلیونی دادیم و بنده به شخصه حامی پرو پا قرص دکتر پزشکیان هستم به امید پیروزی شما درصتعت حمل ونقل ب ای شما ارزوی موفقیت دارم ایشااا که خداوند به شما طول عمر باعزت بده که مشکلات حمل ونقل مسافر مرتفع نمایدشما را بخدا می‌سپاریم؟

  • سعید پاسخ

    خانم وزیر لطفا مدیر عامل شرکت ساخت عوض کنید که ریشه انداخته و فساد شرکت ساخت و گرفته

  • علیرضامحمدی مدیر عامل شرکت مسافربری سواری کرایه در شرق کشور با سابقه ۲۵ سال فعالیت درامور حمل ونقل پاسخ

    فرزانه صادق: ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل اولویت دولت است

    🔹وزیر راه و شهرسازی گفت: ارتقای کیفیت ناوگان و زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش‌های مختلف، اولویت مهم دولت است
    لزوم تغییر قانون حمل مسافر با خودرو شخصی

    قانون را آدمها بر اساس نیازها و اولویت هایشان، برابر سنت ها، عرف و علم برای رفاە خویش می نویسند، بنابراین قانون چیزی نیست کە لایتغییر و مطلق باشد، قانون را می توان بە اقتضای زمان تغییر داد، حذف نمود یا بر آن افزود یا در صورت لزوم قوانین جدید وضع نمود.
    پیشنهاد می کنم مدیران محترم کانونهای انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جادە ای کشور طرح و تقاضایی را تقدیم دولت و مجلس نمایند تا با تصویب قانون، حمل مسافر با ماشین شخصی در جادەهای برون شهری، در زُمرە جرایم درجە اول رانندگی قرار گرفتە و مشمول توقیف خودرو، تعلیق گواهینامە رانندگی و جریمەی پولی یک میلیون تومانی گردد کە از مزایای چنین قانونی می توان بە کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، کاهش ترافیک، کاهش تصادفات و در نتیجە کاهش مرگ و میر و قطع عضو و... و همچنین کاهش خسارات مادی، اشارە نمود.
    از آنجا کە رانندگان خودروهای مسافربر شخصی، دورەهای آموزش حمل و نقل عمومی را نگذراندە فاقد تجربە و مهارت کافی در رانندگی هستند، عامل 90 درصد مشکلات پیش گفتە هستند و حتما مسئولین از این پیشنهاد استقبال خواهند کرد.
    ضمنا جهت رفع مشکل تردد مسافر و نیز رفع مشکل رانندگانی کە دارای مدارک بودە و شغل آنها مسافربری است اما فاقد امتیاز خط هستند، انجمن ها و راهداری می توانند شرکتهای مسافربری را ملزم بە پذیرش رانندگان جدید و واگذاری امتیاز خط بە آنها در مسیرهایی کە واقعا ظرفیت وجود دارد بنمایند، یا مسیرهای جدید تعریف کنند، موارد بسیاری وجود دارد کە بخاطر خرید و فروش خط یا زیادە خواهی، امتیاز جدید واگذار نمی شود یا رانندگان مانع واگذاری خط توسط شرکتها می شوند و این کار غیرقانونی باعث ایجاد انحصار زیانبار برای حمل و نقل عمومی مسافر و خود رانندگان و شرکتها شدە است چرا کە مانع توسعە و سبب عقب ماندگی حمل و نقل بین شهری شدە است. در نظر گرفتن منافع کوتاەمدت سبب از بین رفتن همان نفع کم در طولانی مدت خواهد شد.
    حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری نیاز بە برنامە ریزی، تصویب قوانین جدید، بە روز شدن با استفادە از اینترنت و ... دارد و این نیاز بە کار تخصصی کانونها و انجمن های کشوری دارد کە امید می رود در این موارد اقدام لازم و عاجل بە عمل آورند؟
    با تشکر علیرضامحمدی

  • محسن رجبی دیزج پاسخ

    سلام خانم وزیری اینهمه تحریف و تمجید شما از معاونت حمل‌ونقل عمومی جاده ای مسافری یعنی با این تمجید شما و اینکه شما در وزارت راه و شهرسازی چقدر و یا چند ماه و یا چند روز است حکم این سمت اطلاع رسانی را دریافت نمودید چطور می‌شود اینطور تحریف و تمجید کنید حمل ونقل در مجموع آسیب دیده در داخل کشور کدام لجستیک کدام پيشرفت کدام فناوری ووووو کدام وووووو تا زمانیکه مسعولین محترم در دل کار و مجموعه حضور نداشته باشند و از نزدیک مشگلات مورد تقاضا را نبینند و اینکه دردو رنج مشگلات دستوری را از نزدیک ملاحظه ننمایند اصلا ابدا به هیچ عنوان قابل قبول نیست تاییدشان و یا مخالفتشان جهت حضور و یا عدم حضور شان در مجموع حمل‌ونقل عمومی جاده ای مسافری را مشگلات بز حدو حصر باید برطرف شود