بازدید سایت : ۱۰۸۳۲۲

◄ خانم هواشناس روی صندلی نقد؛ از عملکرد تاجبخش در سازمان هواشناسی رضایت دارید؟

مخاطبان تین نیوز می توانند با ارزیابی عملکرد سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی به نقاط قوت وضعف بانوی اول هواشناسی کشور اشاره کرده و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود با ذکر دلایل بازگو کنند.

خانم هواشناس روی صندلی نقد؛ از عملکرد تاجبخش در سازمان هواشناسی رضایت دارید؟
تین نیوز |

مخاطبان تین نیوز می توانند با ارزیابی عملکرد سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی به نقاط قوت وضعف بانوی اول هواشناسی کشور اشاره کرده و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود با ذکر دلایل بازگو کنند.

در پی انتشار گزارش هایی با مضمون ارزیابی عملکرد معاونت ها و زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی در تین نیوز، مخاطبان فراوانی ضمن تماس با تحریریه از این اقدام قدردانی کرده و خواستار تداوم این گونه محتواها برای شنیدن صدای افراد منتقد فاقد تریبون و به اجبار ساکت، شدند.

دو گزارش ابتدایی به بررسی عملکرد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اختصاص داشت. در این گزارش به ارزیابی عملکرد خانم دکتر سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی می پردازیم.

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها  و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد خانم تاجبخش به بررسی اقدامات ایشان و و نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود تبیین کنند.

مخاطبان محترم می توانند با بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه هواشناسی به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

به ویژه از کارکنان، پیشکستوان، مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های خانم تاجبخش، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند .

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد خانم تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یدالله رحمتی

    دیگه وقت تغییره

  • آیت حقانی

    بسیار ضعیف و سازمان طی هفت سال 14 سال عقب گرد داشته است

  • ناشناس

    با سلام ، بهتر است این خانم بعد از ۷ سال جایگزین شود

  • Z

    افتضاح به معنای واقعی کلمه
    مخصوصا واسه کارکنانش
    نمرش هم صفر

  • ناشناس

    متاسفانه سازمان هواشناسی در دوران تصدی این خانم از پیشرفت بازمانده و بادیدگاه سنتی و تسویه حساب شخصی و جایگزینی قومیتی مدیران ستادی و استانی و سرکوب نخبگان و اجرای نمایش های کذب از جمله سوری بودن سامانه پیش بینی نقطه ای و سامانه هشدار سیل کشوری و افتتاح ایستگاه ها و... توانسته ضررها و خسارت های جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نماید.
    هرچه سریعتر برکنار شود.

  • خادم

    ایشان شخصیت بسیار و قوی و داری سواد و تخصص کافی میباشد باتوجه با زن بودن ایشان از خیلی از مردان بهتر و بادرایت تر هستند
    ١ درسازمان های بین الملی هواشناسی عضو و فعال هستند
    ٢ ایشان برای اولین بار توانستند اعتبار سازمان را اختصاصی کنند
    ٣ انتقاد اکثر همکاران به مساعل معیشتی است که خارج از توان ایشان و حتی وزیر راه بوده و قوانین اجازه پرداخت بالاتر را نمیدهد
    ٤ کلا اعتبار استانهای تابعه کشور و سازمان مرکزی باید بین ٣٠ الی ٥٠ درصد افزایش یابد. در غیر اینصورت هرکسی که سکاندار سازمان شود فرقی به حال معیشت پرسنل نخواهد داشت
    ٥ ایشان باید درمورد مدیریتهای سازمان مرکزی و خصوصا استانها تجدید نظر جدی انجام بدهند

  • H

    افتضاح