بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

◄ قدردانی از بازگشت سنت پاسخگویی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوره وزارت خانم دکتر صادق، بلافاصله بعد از انتصاب خانم وزیری، تغییر رویکرد خود نسبت به رسانه ها را به شکل عملی آغاز کرده و پاسخگویی و تعامل و صدور جوابیه های مستدل، جای رویکردهای ناصواب قبل را گرفته است.

قدردانی از بازگشت سنت پاسخگویی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی
تین نیوز |

به عنوان فردی که بخش مهمی از دوران حرفه ای خود را در حوزه روابط عمومی سپری کرده است به خوبی با مشکلات و چالش های این بخش آشنا هستم و نیک می دانم انجام درست وظایف روابط عمومی در کشور ما کاری تخصصی، دشوار، شبانه روزی و پرزحمت و سراسر اضطراب است.

در کسوت مدیر مسئول یک رسانه تخصصی حوزه حمل و نقل نیز با روابط عمومی های بسیاری از سازمان ها و ارگان ها سر وکار داشته و دارم و تجربیات ناخوشایندی از روابط عمومی های فاقد تخصص و تجربه، منفعل، بی سلیقه، بی برنامه، درگیر روزمره گی، ناتوان از برقراری تعامل مثبت و سازنده با رسانه ها و حتی دارای خصلت ناپسند تقابل، تهدید و شکایت به جای پاسخگویی و شفاف سازی را در کارنامه خود دارم.

 با چنین سوابقی بر خود فرض دانستم از تغییر رویکرد روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوره وزارت خانم دکتر صادق و در پیش گرفتن مسیر ثواب و اصولی پاسخگویی در این مجموعه تقدیر کنم.

خوشبختانه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوره وزیر جدید با انتصاب سرکار خانم نسرین وزیری که خود از اهالی نام آشنای رسانه و روزنامه نگاری مجرب است تغییر رویکرد خود نسبت به رسانه ها را به شکل عملی آغاز کرده و لغو شکایات، پاسخگویی، تعامل و صدور جوابیه های مستدل و محترمانه، جای رویکردهای ناصواب قبل را گرفته است.

ضمن اظهار امتنان مجدد از سرکار خانم وزیری مدیر محترم روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، یادآور می شوم تداوم این رویه، به احیای رابطه سازنده بین رسانه ها، خصوصا رسانه های تخصصی و روابط عمومی وزارتخانه می انجامد و وفاق، شفافیت و اطلاع رسانی صادقانه مدنظر رئیس جمهور و وزیر محترم به مخاطبان و مردم را به ارمغان می آورد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    می توان این حرکت را به فال نیک و در جهت ارتقای هرچه بیشتر اهداف وزارت راه در نظر گرفت.
    خانم صادق، خانم وزیری بدانید که دکتر پزشکیان با هدف تغییر ریل اساسی در حوزه مبارزه با فساد و گشایش اقتصادی به میدان آمده است که این کار بزرگ روابط عمومی همان رویکرد مبارزه با فساد می باشد. خیلی ممنون