بازدید سایت : ۵۴۸۶۹

نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی انکار ناپذیر است

وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر نقش انکار ناپذیر کنترلرها در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی تاکید کرد.

نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی انکار ناپذیر است
تین نیوز |

وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر نقش انکار ناپذیر کنترلرها در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی، ضمن تبریک این روز، ایمنی در صنعت هوانوردی موضوعی بسیار مهم و حیاتی و نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی را انکار ناپذیر دانست.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«ایمنی در صنعت هوانوردی موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که حتی برای یک لحظه نبایستی از آن غفلت کرد و همکاران متخصص و متعهد من در اداره کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نقشی انکار ناپذیر در حفظ و ارتقای آن دارند.

کنترلرهای ترافیک هوایی که تقریبا همه جامعه به عنوان همکاران مراقبت پرواز از آنها نام می برند و یاد می کنند، برای رسیدن به چنین تخصصی راه طولانی و دشوار را طی می کنند و من یقین دارم که این حرفه حساس را نه تنها با علم و دانش خویش بلکه با عشق به حرفه و بالاتر از آن عشق به میهن و مردم کشورشان انجام می دهند و لایق بهترین و برترین قدردانی ها هستند. 

اینجانب فرا رسیدن ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز را به تمامی زحمتکشان متخصص و دلسوز در سراسر ایران عزیز تبریک می گویم و از خداوند متعال برای شما آرزوی خرسندی و موفقیت دارم.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کنترلر ترافیک هوایی

    سلام و عرض ادب خدمت وزیر محترم خانم صادق

    ضمن تبریک روز جهانی کنترل ترافیک هوایی به همه همکاران عزیزم در تمام فرودگاههای کشور و تشکر از تبریک و توجه شما ، امیدواریم با اشراف و شناختی که شما درباره حساسیت و خطیر بودن وظایف این حرفه پیدا کرده اید ، از طریق فعال کردن ظرفیتهای قانون خاص شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور گام بلندی در جهت رفع دغدغه های به حق معیشتی آنها بردارید ، تا با توجه به تورم فزاینده و کمرشکن موجود یک کنترلر مجبور نباشد بجای آموزش ، ساعات استراحت بین شیفتهای خود را به شغلهای دوم و سوم اختصاص دهد و ناچارا با ذهن و جسم خسته و فرسوده در شیفتهای کاری با چنین ماموریتهای خطیری حضور پیدا کند ، شغلی که اولین اشتباه در آن آخرین خواهد بود و به قیمت جان انسانها تمام میشود بدون شک شایسته توجه بیشتر است.
    و امیدواریم که در دوره شما گامهای بلندی در جهت رفع دغدغه های معیشتی و همچنین حرفه ای کنترلرهای ترافیک هوایی برداشته شود و برای همیشه نام نیکی از شما در این صنعت ارزش آفرین باقی بماند.