بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
معاون وزیر راه و شهرسازی:

◄ هزینه ساخت یک کیلومتر راه اصلی، راه آهن و آزادراه در کشور / ۱۱۶ طرح و ۶۰۰ پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجراست

◄ هزینه ساخت یک کیلومتر راه اصلی، راه آهن و آزادراه در کشور / ۱۱۶ طرح و ۶۰۰ پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجراست
|

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت، بودجه پیشنهادی سال1394 شرکت را 2 هزار و 727 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 116 طرح و 600 پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجرا است که با محقق شدن این اعتبار، امکان تکمیل بخشی از این طرح ها و پروژه ها فراهم خواهد شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، جلسه مجمع عمومی شرکت در خصوص رسیدگی به صورت های مالی طرح تملک دارایی های سرمایه ای با حضور غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی، علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت، نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حسابرسی و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن ارایه عملکرد شرکت به اعضای مجمع گفت: در سال1392، 988 کیلومتر  از انواع راه ها شامل 120 کیلومتر راه آهن، 95 کیلومتر آزاد راه، 377 کیلومتر بزرگراه و 396 کیلومتر راه اصلی و بهسازی ساخته و به بهره برداری رسید.
 
علی نورزاد، تکمیل کریدورهای اصلی کشور و اتصال به کریدورهای بین المللی را از برنامه های شرکت ساخت و توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ساخت 185 کیلومتر تونل و 95 کیلومتر پل در پروژه های عمرانی در دست اقدام است که اجرای آن توسط مهندسان داخلی صورت می گیرد.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه بودجه پیشنهادی سال1394  شرکت  را 2 هزار و 727 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 116 طرح و 600 پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجرا است که با محقق شدن این اعتبار، امکان تکمیل این طرح ها و پروژه ها فراهم خواهد شد.
 
نورزاد هزینه ساخت انواع راه ها این گونه شرح داد: 2 و نیم میلیارد تومان برای ساخت هر کیلومتر راه اصلی، 5 تا 7 میلیارد تومان برای ساخت هر کیلومتر راه آهن و 7 تا 10 میلیارد تومان برای ساخت هر کیلومتر آزادراه در کشور هزینه می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید اسلامی پاسخ

    به نظرم بیاییم با پول مردم جاده سازی کنیم از طریق اس ام اس هر اس مثلا ۲۰۰ تومن حساب کنیم روزی چقدر پول جحم میشود …

  • نا شناس پاسخ

    اگر از اول اجرا یارانه به ۲۵ میلیون نفر یارانه نمیدادیم که هیچ تاثیری در زندگیشان ندارد الان بیش از ۷ هزار کیلومتر ازاد راه داشیم کمی به این موضوع فکر کنید ماهی نمیخواهیم ماهی گرفتنو یادمان بدهید به فکر بیکاری جوانان باشید

  • a پاسخ

    نظر من اینه اقای ظریف از خرید ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومن هواپیمایی ک فقط مخصوص قشر خاصی است نصفش را هواپیما بخره وبقیه را چهار بزرگراه وخط اهن در طول وعرض کشور بزنند وقطار پر سرعت بذارند هم خطر جاده ها کاهش پیدا مکنه وهم همه بهرمند میشند ودر اخر به صرفه تر ه

  • پاسخ

    هر متر بزرگراه یا راه اهن حداکثر ۳۰۰۰۰۰۰تومن هزینه داره یعنی با ۱/۳ پول هواپیما میشه کل کشورا را مجهز به آزاد راههای خوب و راه آهن کرد