بازدید سایت : ۳۱۴۹۴
مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

استفاده از مشارکت شرکت های روسی در پروژه های راه و شهرسازی فارس

استفاده از مشارکت شرکت های روسی در پروژه های راه و شهرسازی فارس

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از مشارکت شرکت های روسی در اجرای روشهای نوین برای پروژه های راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، مهندس عشایری، مدیر کل راه و شهرسازی فارس در حاشیه دیدار با شرکت های روسی گفت: این شرکت روسی می توانند در خصوص تثبیت خاک و آسفالت در پروژه های راهسازی و مرمت پل ها و ساختماها تکنولوزی های جدیدی را ارائه دهد.

نماینده شرکت روسی ضمن توضیح در خصوص یکی از تکنولوژی های این شرکت که آسفالت سبز می باشد افزود : این آسفالت علاوه بر حفظ محیط زیست توانایی این را دارد که در دمای بالای 50 درجه و یا زیر صفر اجرا شود و دوستدار محیط زیست است و هیچ نوع آلودگی ندارد و در بارندگی آب را به سرعت دفع می کند و اصطکاک ترمز را بالا می برد.

وی سرعت اجرای این نوع آسفالت را 10 برابر آسفالت معمولی عنوان کرد و متذکر شد : هیچ گونه خرابی ندارد و 5 سال گارانتی بدون قید و شرط دارد.

شایان ذکر است در جلسه 2 ساعته شرکت روسی از روشهای نوین در خصوص مرمت ساختمانها و پل ها نیز سخن گفت و اظهار داشت : روشهای آنها بیشتر برای شرایط و پروژه های خاص قابل استفاده می باشد و نمونه اجرا شده در کشورهای مختلف را نیز معرفی کرد.

گفتنی است مشاوران تراز اول کشورمان نیز در این جلسه حضور داشتند که مقرر گردید در خصوص این تکنولوژی ها تحقیقات گردد تا در صورت تایید در محورهای استان و مرمت پل ها و ساختمانها اجرا گردد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.