بازدید سایت : ۳۶۸۲۷

روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال با اجرای باک پر در باشماق به خزانه واریز می شود

روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اجرای طرح باک پر و کنترل و پایش الکترونیکی میانگین ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی در پایانه مرزی باشماق مریوان به خزانه واریز می شود.

روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال با اجرای باک پر در باشماق به خزانه واریز می شود
تین نیوز

رییس ناحیه پخش فرآورده های نفتی مریوان گفت: روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اجرای طرح باک پر و کنترل و پایش الکترونیکی میانگین ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی در پایانه مرزی باشماق مریوان به خزانه واریز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جلال حمه حسنی در بازدید نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی از ناحیه مریوان پخش منطقه کردستان به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و پنج جایگاه سی ان جی در ناحیه مریوان اشاره کرد و ظرفیت سوخت رسانی در این ناحیه را مناسب دانست.

حمه حسنی افزود: هم اکنون بر اساس نیاز عملیاتی، گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه عرضه موجود، عملیات احداث یک جایگاه عرضه فرآورده های نفتی دیگر نیز در شهر مریوان در حال انجام است.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی شهرستان و وجود مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، و تفاوت نرخ سوخت در ۲ سوی مرز، از اقدامات و برنامه ریزیهای منطقه در جهت جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در سطح ناحیه خبر داد.

جلال حمه حسنی در بازدید نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد

حمه حسنی ادامه داد: اجرای طرح باک پر، استفاده ازسیستم فروش مرزی، استفاده از سیستم های نرم افزاری در کنترل وعرضه سوخت در پایانه مرزی باشماق، موجب صرفه جویی در مصرف سوخت، جمع آوری دلالان سوخت درپایانه مرزی باشماق، تسریع در امور کنترل کامیون های ترانزیتی و درآمدزایی دولت شده است.

نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیر و کارکنان منطقه کردستان بابت پیشرفت محسوس در خدمت به مردم، صیانت و حفظ فرآوده های نفتی را به عنوان سرمایه ملی بسیار حائز اهمیت دانست.

امید کریمیان از اقدامات کنترلی و نظارتی این منطقه که در کنار تامین و توزیع مطلوب فرآورده هاتی نفتی در سطح استان از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نقتی جلوگیری می شود تجلیل کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.