بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

محل پارک هایی که گران فروخته می شوند!

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گرانفروشی پارکینگ های سطح شهر و عدم رعایت نرخ مصوب از سوی آنها را یکی از مهمترین موارد شکایات مردم در این انجمن دانست.

محل پارک هایی که گران فروخته می شوند!
تین نیوز

وحید درکه با بیان اینکه شکایات متعددی از گرانفروشی پارکینگ های سطح شهر داریم، گفت: تعرفه مصوب برای پارکینگ های غیر مسقف که عمده پارکینگ های کرمانشاه از این نوع هستند، تا سه ساعت ۷۵۰۰ تومان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه اکثر پارکینگ ها این تعرفه را رعایت نمی کنند و حتی شنیده می شود در برخی مناطق پرتردد از جمله محدوده پارکینگ شهرداری تا ۴۰ هزار تومان هم از مردم گرفته می شود.

درکه با بیان اینکه پایین بودن تعرفه کنونی دستاویزی شده تا پارکینگ ها این قیمت را رعایت نکنند، عنوان کرد: از اتحادیه مربوطه درخواست کردیم که آنالیز مشخص و کارشناسی شده ای برای قیمت ارائه و درباره آن تصمیم گیری شود تا بتوان جلوی این تخلفات را گرفت.

درکه یکی دیگر از تخلفاتی که پارکینگ ها عمدتا با هدف گرانفروشی انجام می دهند را عدم درج قیمت دانست و خاطرنشان کرد: پارکینگ ها موظفند قیمت مصوب را در معرض دید مشتریان قرار دهند که اکثر آنها این کار را نمی کنند.

وی عمده تخلفاتی که در پارکینگ ها صورت می گیرد را مربوط به پارکینگ های غیرمجاز اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه برخی زمین های خالی و یا ساختمان های بدون استفاده را به پارکینگ تبدیل کرده اند و چون هیچ مجوزی ندارند، قیمت مصوب را نیز رعایت نمی کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه اضافه کرد: بسیاری از این پارکینگ های غیرمجاز حتی استانداردهای اولیه یک پارکینگ را هم ندارند.

درکه ساماندهی وضعیت پارکینگ ها را نیازمند همراهی بخش های مختلف دانست و افزود: برخورد و پلمب پارکینگ های غیرمجاز انجام می شود، اما این مشکل باید به صورت ریشه ای حل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.