بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

فرودگاه از نیازهای اساسی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین است

احداث این فرودگاه در حال حاضر به تایید سازمان هواپیمایی کشور نرسیده است.

فرودگاه از نیازهای اساسی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین است
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه ایجاد یک فرودگاه در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را از زیرساخت های اساسی مورد نیاز این منطقه دانست و گفت: احداث این فرودگاه در حال حاضر به تایید سازمان هواپیمایی کشور نرسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مجتبی بیاتی با اشاره به موضوع راه اندازی یک فرودگاه در شهرستان قصرشیرین با توجه به در دست اجرا بودن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اظهار کرد: احداث این فرودگاه یکی از مطالبات بود که در سفر رئیس جمهور شهید به استان نیز مطرح شد.

بیاتی افزود: با توجه به مرزی بودن قصرشیرین و محدودیت هایی که در این خصوص وجود دارد، سازمان هواپیمایی کشور احداث فرودگاه در قصرشیرین را تأیید نکرده است.

وی ایجاد فرودگاه را یکی از نیازها و زیرساخت های ضروری مورد نیاز منطقه آزاد تجاری قصرشیرین دانست و خاطرنشان کرد: پس از اینکه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین عملیاتی شود، راه اندازی فرودگاه نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

بیاتی از اهمیت راه اندازی فرودگاه به ویژه برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین یاد کرد و ادامه داد: بدون فرودگاه امکان ارتباط مستقیم در این منطقه با نقاط مختلف کشور و حتی دنیا فراهم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: راه اندازی فرودگاه در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نه تنها برای جابه جایی مسافر، فعالان، اقتصادی و سرمایه گذاران لازم است، بلکه می تواند نقش بسزایی در حمل و نقل هوایی بار نیز داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.