بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

مجتمع های خدمات بین راهی کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات

تشدید نظارت بر واحدهای خدماتی بین راهی همچنان ادامه خواهد داشت.

مجتمع های خدمات بین راهی کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
تین نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده برای ۱۵ مجتمع خدمات رفاهی، رستوران و فروشگاه بین راهی متخلف در کرمانشاه خبر داد و گفت: تشدید نظارت بر واحدهای خدماتی بین راهی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قهرمان شاهی از تشدید نظارت بر واحدهای خدمات بین راهی اعم از فروشگاه ها، رستوران ها و مجتمع های خدماتی رفاهی خبر داد و اظهار کرد: تشدید نظارت ها همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

شاهی ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ مورد بازرسی از مراکز خدمات بین راهی در سطح استان صورت گرفته و برای ۱۵ واحد متخلف پرونده تشکیل شده است.

وی گرانفروشی، کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مهمترین موارد تخلف مراکز خدمات بین راهی اعلام کرد و افزود: با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

شاهی خاطرنشان کرد: عمده مراکز خدماتی بین راهی که برای آنها پرونده تشکیل شده در خروجی شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کنگاور و... بودند.

وی با بیان اینکه تمرکز نظارت ها عمدتا در محورهایی است که تردد زوار اربعین و مسافران در آن بیشتر است، تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که بر سایر مراکز خدمات بین راهی در نقاط دیگر استان نظارت نداریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از رسیدگی فوری و کوتاه مدت به پرونده های تخلفی که برای مراکز خدماتی بین راهی تشکیل شده یاد کرد و گفت: تقاضا داریم شهروندان و زوار نیز هرگونه تخلف در این مراکز را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات در میان بگذارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.