بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ واگذاری ۲۰ دستگاه سواری بین‌شهری روستایی در جنوب کرمان

توجه به حمل‌ونقل در روستا‌ها از یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت حمل‌ونقل اداره کل کرمان است.

واگذاری ۲۰ دستگاه سواری بین‌شهری روستایی در جنوب کرمان
تین نیوز

​ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، گفت: باتوجه به ابلاغ سهمیه تسهیلات دریافت خودرو‌های کرایه روستایی در سال گذشته علی‌رغم اطلاع‌رسانی مختلفی برای استفاده از تسهیلات سواری‌های کرایه سمند و ون متأسفانه استقبال خوبی از این طرح نشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، مسعود جمیلی افزود: توجه به حمل‌ونقل در روستا‌ها از یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت حمل‌ونقل این اداره‌کل است که برای ایمن‌سازی حمل‌ونقل و قرار گرفتن خودرو‌های کرایه قانونی در محور‌های روستایی تمهیدات خوبی در دست اجرا است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، از فعالیت ۳۳ شرکت حمل‌ونقل مسافر در جنوب استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی سواری کرایه بین‌شهری در حوزه جنوب استان فعال است.

وی تصریح کرد: در طرح واگذاری خودرو‌های کرایه روستایی در جنوب استان ۲۰‌دستگاه خودروی سمند به متقاضیان واگذار و آماده خدمات‌دهی در مسیر‌های روستایی هستند که هر دستگاه خودروی کرایه با ۶۵‌میلیون ریال سهم آورده متقاضی و ۲۵‌میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد چهاردرصد و دوره بازپرداخت چهارساله به متقاضیان تحویل‌شده است.

جمیلی بابیان این‌که سال گذشته در تصادفات رانندگی میزان تصادفات خودرو‌های کرایه صفر بوده است افزود: فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل نقلیه عمومی بایستی بیش‌تر موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان بابیان این‌که سامان‌دهی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران از ابتدای امسال به‌صورت جدی در دستور کار معاونت حمل‌ونقل قرارگرفته است افزود: شرکت‌های حمل‌ونقلی که با توجه به ابلاغ دستورالعمل قانونی موارد قانونی را در شرکت‌ها رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.