بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

ساخت ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه موجود در استان ۱۸۰ کیلومتر آن در دولت سیزدهم احداث شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه موجود در استان ۱۸۰ کیلومتر آن در دولت سیزدهم احداث شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد راستا امروز  شنبه بیست وسوم تیر در جمع خبرنگاران از فعال بودن پروژه های حوزه راه خبر داد و اظهار کرد: در حوزه ساخت راه ها ۳۴ پروژه بزرگ و کوچک به طول ۳۰۰ کیلومتر با اعتبار سه هزار میلیارد تومان در دست احداث است.

وی با بیان اینکه سیاست راه و شهرسازی چهار خطه شدن این محورها است، افزود: ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه در سطح استان داریم که بیش از ۱۸۰ کیلومتر آن در سه سال دولت شهید رئیسی احداث و ۱۵ کیلومتر دیگر نیز در هفته دولت آماده بهره برداری است .

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تخصیص خوب اعتبارات حوزه راه و شهرسازی در دولت شهید رئیسی گفت: علاوه بر اعتبارات استانی در اعتبارات سفر نیز دیده شدیم و در سفر نخست ۸۲۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: در سفر دوم اعتبارات این حوزه دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بود که طی سه سال باید تخصیص داده شود که ۳۹ درصد اعتبارات اختصاص پیدا کرده در سفر مربوط به حوزه راه و شهرسازی بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    ممکن این اقای مدیر کل بفرمایند این ۱۸۰ کیلومتر جاده در کجاست که کسی نمی داند بابا تورا به خدا کم دروغ بگوید مردم خودشان همه چیز می بینند ومیدانند رای ریاست جمهوری عمل کرد این دولت نشان تا کی ما باید دروغ بشنویم